دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وحید شمسایی: بازی کردنم مقابل گیتی‌پسند اشتباه بود/ 3 فینال تا قهرمانی داریم

سرمربی تاسیسات دریایی گفت: باخت به موقع ما برابر گیتی پسند عامل قهرمانی‌مان در لیگ فوتسال خواهد شد.
کد خبر : 57950

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شکست خانگی و دور از انتظار تاسیسات دریایی مقابل گیتی پسند باعث شد تا شاگردان وحید شمسایی در یکقدمی از دست دادن صدرجدول قرار بگیرند. اتفاقی که برای مدافع عنوان قهرمانی خوشایند نیست.


سرمربی تاسیسات دریایی در مورد این شکست غیرمنتظره به خبرنگار آنا، اظهارداشت: «در بدترین زمان ممکن بازی را واگذار کردیم. 3 هفته تا پایان لیگ داریم و باید در هر 3 بازی برنده شویم تا جام قهرمانی را بار دیگر به دست آوریم. البته با این باخت بازیکنان سعی می کنند با جدیت بیشتری بازی کنند تا در هفته های بعدی بتوانیم امتیازات کامل را بگیریم و قهرمانی را از دست ندهیم.»


وی با اشاره به اینکه عدم آمادگی تیمش مانع پیروزی مقابل گیتی پسند شد، عنوان کرد: «هنوز به شرایط ایده‌ال گذشته نرسیده‌ایم. این موضوع باعث شد تا تصمیم بگیریم خودم بازی کنم اما باید اعتراف کنم این کار اشتباه بود چرا که نظم تیمم را به هم زدم و پس از اینکه گل اول را روی ضدحمله خوردیم، سعی کردیم نتیجه را جبران کنیم و همین موضوع عاملی شد که کمی از حریف غافل شویم و گل های بعدی وارد دروازه مان شود.»


شمسایی درباره اینکه بازی های تیمش در سه هفته باقیمانده نسبت به سه تیم دیگر مدعی قهرمانی آسان‌تر است، خاطرنشان کرد: «این موضوع تنها روی کاغذ درست است. دو تیم شهروند ساری و فردوسی مشهد در لبه پرتگاه قرار دارند و احتمال سقوط آنها زیاد است. بنابراین حداکتر تلاش خود را می کنند تا برابر ما امتیاز بگیرند. ما سه فینال تا پایان لیگ داریم و اگر می خواهیم دوباره قهرمان شویم باید 9 امتیاز باقیمانده را به دست آوریم. تجربه شکست برابر گیتی پسند ما را به اندازه کافی هوشیار کرد تا در دیدارهای بعدی حساب شده از عنوان اولی مان دفاع کنیم و به قهرمانی برسیم. باخت به موقع ما برابر گیتی پسند عامل قهرمانی مان در لیگ فوتسال خواهد شد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته