دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا مهاجری: یاد نوروزی را گرامی بداریم/ از پرسپولیس شرایط بهتری داریم

سرمربی پدیده خراسان گفت: برای بازی با ذوب آهن به خاطر شرایط پروازی‌ای که داشتیم خواستار تغییر زمان بازی خود شدیم اما کسی به درخواست ما توجه نکرد و صدای ما را نشنید درحالی که می‌بینیم این تغییر برای تیم پرسپولیس اتفاق افتاده است.
کد خبر : 57917

به گزارش رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار فردای پدیده و پرسپولیس اظهارداشت: «جا دارد ابتدا از مسئولان تیم امید به ویژه مایلی‌کهن تشکر کنم که اردوی این تیم را زودتر تعطیل کردند تا بازیکنان زودتر در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرند و این موضوع کمک زیادی به باشگاه‌ها کرد. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است که یک مربی جنتلمن و همین موضوع باعث شده است موفق‌تر از همیشه عمل کند. نظیر شخصیت برانکو در کشور ما کم است و بهتر است از مربیان خارجی امثال برانکو استفاده شود که الگوی رفتاری خوبی هستند. همچنین باید یاد هادی نوروزی را گرامی بداریم که در بازی رفت برابر ما گل زیبابی برای پرسپولیس به ثمر رساند.»


وی افزود: «پرسپولیس در چند هفته اول لیگ نتایج خوبی نگرفت و در رده‌های پایین جدول بود اما با پتانسیلی که دارد توانست خود را بالا بکشد. آنها توانستند تا نیم فصل مجازی که دو هفته دیگر رسما تعطیلات آن آغاز می‌شود، بازی‌های خوبی انجام داده و شرایط مناسبی در جدول پیدا کنند. ما شرایط مناسبی داریم و امیدوارم با درایت بازیکنان سه امتیاز بازی را بدست آوریم. درست است که مقابل سپاهان مساوی کردیم اما این تساوی از لحاظ روانی به تیم ما کمک زیادی می‌کند تا مقابل پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشیم.»


سرمربی پدیده در مورد استفاده از یونس شاکری مصدوم و اینکه این نشان می‌دهد او با کمبود مهره روبه‌رو است، عنوان کرد: «تیم را با 16 بازیکن بستیم و 2 جای خالی نگه داشتیم تا از این جای خالی استفاده کنیم در نیم‌فصل نقاط ضعف را برطرف می‌کنیم. باید با مدیر باشگاه جلسه بگذاریم چراکه 3-4 نفر به ما اضافه خواهند شد. فریبرز مرادی در لیگ یک بازی می‌کرد که به ما اضافه شده است از نساجی به خاطر صدور رضایت‌نامه این بازیکن تشکر می‌کنم.»


مهاجری در خصوص مصدومان و محرومان تیمش، خاطرنشان کرد: «محروم نداریم اما میلاد غریبی، مسعود نظرزاده و یونس شاکری جزو مصدومان ما هستند. شاکری با تلاش کادرپزشکی شاید به ابتدای بازی برسد. در بازی مقابل سپاهان در 20 دقیقه آخر این تیم را تحت فشار قراردادیم. مصدومیت برخی بازیکنان باعث شد تا بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند.»


وی درباره عملکرد ضعیف روشنگر و نیاز باشگاه پدیده به دروازه‌بان تصریح کرد: «خودم بر این باور بودم که نیاز داریم گلر دومی بیاوریم که شرایط بهتری داشته‌باشد، ولی با صحبت‌هایی که با مدیران پدیده داشتیم، تصمیم بر این شد که با هر دو دروازه‌بان کنونی تیم، روشنگر و حیدری، کار را آغاز کنیم، روشنگر هم انصافا تا قبل از مشکلاتی که با مدیر برنامه‌هایش پیش آید، خیلی خوب عمل می‌کرد. دیروز هم با روشنگر صحبت کردم به ما اطمینان داد که می‌تواند همان مجتبی روشنگری باشد که توقع داریم.»


مهاجری در خصوص تغییر زمان دیدار پدیده از روز دوشنبه به شنبه تأکید کرد: «قرار بود بازی ما با پرسپولیس دوشنبه برگزار شود اما این بازی به شنبه موکول شد. متأسفانه مسئولان به حرف دل ما گوش نمی‌دهند. ما برای بازی با ذوب آهن به خاطر شرایط پروازی‌ای که داشتیم خواستار تغییر زمان بازی خود شدیم اما کسی به درخواست ما توجه نکرد و صدای ما را نشنید درحالی که می‌بینیم این تغییر برای تیم پرسپولیس اتفاق افتاده است. من فکر می‌کنم اتوبان در فوتبال ما یک طرفه است. متأسفانه سازمان لیگ صحبت‌ باشگاه‌ها را گوش نمی‌دهد. اگر بازی در روز آخر هفته برگزار شود از نظر حضور تماشاگران خیلی بهتر است اما در روز اول هفته استقبال به مراتب کمتری صورت می‌گیرد. دو جای خالی در فهرست خود داریم و اگر بتوانیم دو بازیکن با کیفیت جذب کنیم احتمال اینکه در فهرست خود خروجی هم داشته باشیم زیاد است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته