دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1400 - 13:41

جزئیات آخرین اردوی تیم ملی فوتبال پیش از سفر به بحرین

جزئیات آخرین اردوی تیم ملی فوتبال برای حضور در دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بحرین مشخص شد.
کد خبر : 578457
احمد نوراللهی دراگان اسکوچیچ تمرین تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدارهای دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ماه آینده در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان برای صعود به دور نهایی به مصاف حریفان خواهد رفت. به همین دلیل دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران برای بازدید از امکانات کیش برای دومین مرتبه به این جزیره سفر کرد.  


تیم ملی فوتبال ایران پنجم خرداد به کیش می‌رود و تا روز ۱۰ خرداد در این جزیره اردو خواهد داشت. البته قبل از سفر به کیش، تیم ملی یک تا دو جلسه تمرین در محل کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌کند و پس از آن راهی این جزیره می‌شود. اسکوچیچ در این سفر از امکانات زیرساختی جزیره شامل زمین‌های شماره یک و دو، سالن‌های بدن‌سازی و مجموعه استخر، شنا و جکوزی مجموعه ورزشی کیش بازدید کرد.


سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد امکانات جزیره کیش اظهار کرد: نسبت به سفر قبلی که آمدم بهتر شده است ولی تیم ملی فوتبال ایران نیازمند شرایط بهتری است چون اردوی نهایی ما در اینجا برگزار می‌شود. برای من مهم‌ترین مسئله کیفیت زمین تمرینی و نور ورزشگاه است که بتوانیم بدون مشکل تمرین کنیم.


اسکوچیچ خاطرنشان کرد: من خیلی خوش‌بین هستم. شرایط شاید خیلی خوب نباشد ولی تیم ملی ایران از وضعیت خوبی برخوردار است.


تیم ملی فوتبال ایران در گروه C مرحله مقدماتی گزینشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج هم‌گروه است و در حال حاضر با ۶ امتیاز پس از عراق و بحرین ۱۱ و ۹ امتیازی در رده سوم است.


رقابت‌های باقی مانده انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است به صورت متمرکز برگزار شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را به بحرین داده است. تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در دور برگشت انتخابی جام جهانی ۱۳ خرداد به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود، سپس در روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد با بحرین، کامبوج و عراق روبه‌رو خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته