دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1394 - 15:18
علیرضا محجوب

احتمالا طرفداران رئیس جمهوری بیشتر رأی بیاورند

علیرضا محجوب گفت: تجربه دوره های مختلف نشان داده که مردم به کسانی که به مواضع رئیس جمهوری نزدیک هستند، توجه بیشتری نشان می دهند، بنابراین احتمالا طرفداران رئیس جمهوری بیش از دوره های گذشته رأی بیاورند.
کد خبر : 57837

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز -پنج شنبه- بعد از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره احتمال رد صلاحیت های گسترده در انتخابات اظهار کرد: ما نمی توانیم الان اظهار نظر کنیم، باید بر اساس آنچه که اتفاق می افتاد اظهار نظر کرد و الان حرف زدن در مورد آن کمی سخت است.


وی در مورد احتمال تکرار برخی برخوردها و تندروی های نمایندگان دوره نهم در دوره بعدی مجلس تصریح کرد: مجلس فعلی هم اینطور نبود که جمع کثیری اینگونه باشند، بهر حال طببعت کار مجلس هیجان است. من هم که ممکن است دچار تحرک در مجلس نشوم، ولی بر حسب نوع مصوبات ممکن است که دچار هیجان شوم.


محجوب اضافه کرد: باید جلوی هیجان سازمان یافته و اینکه خود را به هیجان بیاوریم را بگیریم وگرنه طبیعت مجلس هیجان است. اگر حقوق کارگران را نادیده بگیرند ما هم هیجان نشان می دهیم. من خودم در دور پنجم به خاطر نوع برخورد مجلس استعفا دادم.


این نماینده اصلاح طلب درباره پیش بینی خود از ترکیب آینده مجلس شورای اسلامی گفت: برآورد ما از اول امسال این بود که شاید بیش از 60 درصد موجودین رأی بیاورند ولی اکنون اطلاعات دیگری می رسد و کاملا ممکن است که مجلس دگرگون بشود ولی اینکه در چه جهتی معلوم نیست.


وی اضافه کرد: در حوزه های کوچک انتخابات بیشتر جنبه های شخصی دارد و جنبه جریانی بیشتر در حوزهای بزرگ است و بیش از 150 نفر از نمایندگان کسانی خواهند بود که بر حسب شناخت شخصی به آنها رأی داده می شود و این مسئله بیشتر در حوزه های شهری اتفاق خواهد افتاد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته