همکاری خوانندهها با ستادهای انتخاباتی
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، سلبریتیها به عنوان حلقهای واصل میان کاندیداها و مردم، همواره رکنی اساسی برای جذب بیشتر آرا به حساب میآیند و هنرمندان موسیقی و خصوصا خوانندهها به اصطلاح یک پای ثابت قضیه هستند.
در دورههای پیشین انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور جدی و فعال خوانندهها با هر شخصیت و از هر ژانری بوده ایم و حتی افرادی پایشان به تبلیغات انتخاباتی باز شده است که این روزها و پس از گذشت چند سال از آن دوره، نسبت آن خواننده با کاندیدای انتخاباتی، بسیار دور از ذهن به نظر میرسد.
هرچند رسم حمایت سلبریتیها از کاندیدای مورد نظرشان و اعلام صریح رأی به یک نامزد یا بر عهده گرفتن اجرای آهنگها و ترانههای تبلیغاتی آنها، تنها مختص به کشورمان ایران نیست؛ برای مثال امسال در نبرد بایدن و ترامپ، خوانندگان و بازیگران بسیاری به صراحت حمایت خود را نسبت به یکی از آنها اعلام کردند و حتی در روز تحلیف رییس جمهور جدید آمریکا، در مراسم دعوت شدند.
با در نظر گرفتن چنین شرایطی، حالا که کمتر از دو ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ (۲۸ خرداد ماه) باقی مانده است، به طور حتم نامزدها به دنبال جلب هنرمندانی برای ساخت موسیقی، ویدیو و نماهنگ هایشان خواهند بود تا بتوانند ویترین مناسبی برای خود و در نهایت، جلب نظر مردم داشته باشند.
در همین راستا تاکنون نامهایی همچون سالار عقیلی، محسن چاوشی و یک خواننده جوان، به عنوان افرادی که به آنها پیشنهاد شده است تا وارد کارزار انتخاباتی شوند در خبرها برده شده است؛ خبرهایی که در عین حال میتوانند به نوعی بازارگرمی، برای روزهای کساد موسیقی و کنسرتها تلقی شوند و تا به امروز هم فقط توسط خود این خوانندهها در فضای مجازی اطلاع رسانی شده است.
هرچند در روزهای گذشته عقیلی و چاوشی مذاکره با ستادهای انتخاباتی را تکذیب کرده اند، اما نگاهی به چند سال قبل و پیشینه همکاری این خوانندهها با ستادهای انتخاباتی، چندان هم گمانه زنیها در این زمینه را دور از ذهن نمیکند و حتی میتوان انتظار داشت در آیندهای نه چندان دور، خبرهایی که این روزها در حد شایعه دانسته میشود، به واقعیت بپیوندد.
منبع:ایسنا
انتهای پیام/
انتهای پیام/