دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1394 - 13:42

موسی‌خانی خطاب به دانشجویان: قدر دوران جوانی را بدانید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: گذر عمر بسیار سریع است و اگر از انسان‌های مسن سوال کنید که زمان چگونه گذشت، قطعا به شما خواهند گفت «به یک چشم به هم زدن»؛ پس قدر دوران جوانی را بدانید.
کد خبر : 57821

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مرتضی موسی خانی در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین المللی واحد قزوین، با توجه به یکسان بودن زمان برای همهٔ افراد، تصریح کرد: مدیریت زمان در زندگی بسیار مهم است و اگر کسی از زمان خوب استفاده و آن را مدیریت کند، می‌تواند از دیگران پیشی بگیرد؛ کشور‌ها و افرادی که از ما جلو‌تر هستند، زمان را بهتر مدیریت کرده‌اند.


وی با تاکید بر ظرفیت‌های یادگیری یکسان در افراد مختلف، افزود: در این میان افرادی موفق می‌شوند که باور داشته باشند می‌توانند به جایگاه شایسته‌ای برسند. هر کسی که می‌تواند در ورزش موفق باشد، با ذهن خود به آن دست یافته و ورزش تنها یک فعالیت فیزیکی نیست؛ چنین فردی قطعا در علم و دانش هم ظرفیت‌های بالایی دارد.


موسی خانی خطاب به دانشجویان ورزشکار و افتخار آفرین، گفت: یکایک شما پتانسیل‌های بزرگی هستید، ظرفیت‌های بالایی دارید، پس قدر خود را بدانید. شما تنها نباید در سکوهای ورزشی قرار بگیرید و افتخار کسب کنید، ظرفیت شما برای همهٔ زمینه‌ها است و من به همهٔ شما عزیزان افتخار می‌کنم و شخصا انسان‌های چند مهارتی را بیشتر دوست دارم.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به دانشجویان ورزشکار توصیه کرد که با ویژن یا هدف زندگی کنند و ادامه داد: ویژن یک آیندهٔ جذاب و چالشی است، به این معنی که نه آسان است و نه محال و کاملا هم منحصر به فرد است.


وی تصریح کرد: تک تک شما دانشجویان ورزشکار انسان‌های بزرگی هستید، سعی کنید در همهٔ ابعاد الگو و اسوه باشید، اقتدا کنید به ورزشکاران بااخلاق جامعه که همیشه به عنوان پهلوانان مطرح بوده‌اند، اقتدا کنید به حضرت علی (ع).


موسی خانی با قدردانی از زحمات دکتر اکبری معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حجت الاسلام صفی خانی مدیرکل فرهنگی و صفری‌پور مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه، خطاب به دانشجویان ورزشکار، گفت: طوری بدرخشید که پس از دوران قهرمانی در ورزش، بتوانید بازهم در جامعه سرآمد باشید.


بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مقاطع مختلف کاردانی، کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکترا از ورزشکاران ملی و بین المللی ایران هستند که مدال‌ها و افتخارات بسیاری در سطح آسیا و جهان کسب کرده‌اند که در این مراسم با اهدای لوح و جوایزی از آنان قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته