در این جلسه مسئول بخش آسیا جف ویلسون، نمایندگان AFC در بخش پروژههای ویژه و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران شامل حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین الملل، پرستو قدسی، دبیر کمیته بازاریابی و وحید فتاحی، نماینده بخش پخش تلویزیونی حضور داشتند.
مقرر شد طی برنامه یک ساله و ۶ مرحلهای با همکاری یوفا و AFC نسبت به تهیه برنامه استراتژیک و توسعهای بازاریابی فوتبال ایران اقدامات لازم به عمل آید. به این ترتیب در چارچوب استانداردهای فوتبال اروپا و قوانین و مقررات بین المللی بازاریابی و علوم نوین تجاری سازی فوتبال، بستر لازم برای بهره برداری از فرصتهای موجود بازاریابی و درآمدزایی در فوتبال ایران، بیش از پیش فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/۴۱۲۷