دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1400 - 23:04

توسعه بازاریابی فوتبال ایران با همکاری یوفا و AFC

جلسه آنلاین هماهنگی برنامه‌های بازاریابی فوتبال ایران با حضور نمایندگان فدراسیون، یوفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
کد خبر : 578196
فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا ، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) امروز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) جلسه‌ای آنلاین برای توسعه برنامه‌های بازاریابی فوتبال ایران برگزار شد.



در این جلسه مسئول بخش آسیا جف ویلسون، نمایندگان AFC در بخش پروژه‌های ویژه و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران شامل حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین الملل، پرستو قدسی، دبیر کمیته بازاریابی و وحید فتاحی، نماینده بخش پخش تلویزیونی حضور داشتند.


مقرر شد طی برنامه یک ساله و ۶ مرحله‌ای با همکاری یوفا و AFC نسبت به تهیه برنامه استراتژیک و توسعه‌ای بازاریابی فوتبال ایران اقدامات لازم به عمل آید. به این ترتیب در چارچوب استانداردهای فوتبال اروپا و قوانین و مقررات بین المللی بازاریابی و علوم نوین تجاری سازی فوتبال، بستر لازم برای بهره برداری از فرصت‌های موجود بازاریابی و درآمدزایی در فوتبال ایران، بیش از پیش فراهم خواهد شد.


انتهای پیام/۴۱۲۷


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب