دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1393 - 09:56
مصدومیت بازیکنان جلوی شگفتی‌سازی تیم نوین را گرفت

آرمات: مجبور شدم تیم را به سبک 30 سال پیش ارنج کنم

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز تهران با اشاره به اینکه 4 نفر از بازیکنانش مصدوم شدند و به پلی‌آف نرسیدند، گفت: مجبور شدم تیم را در این دو دیدار به سبک 30 سال پیش و با سه سرعتی‌زن ارنج کنم.
کد خبر : 5781

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار تیم نوین کشاورز تهران در چارچوب دور برگشت پلی‌آف لیگ برتر والیبال،‌ اظهار کرد: تیم میزان مشهد تیم بزرگی است و ما از قبل می‌دانستیم دیدار سختی پیش رو خواهیم داشت. در دیدار رفت در مشهد بسیار عالی بازی کردیم و برای این دیدار هم با تمام توان به میدان رفتیم.


وی به مصدومیت چهار نفر از بازیکنانش اشاره کرد و گفت، ما در هر دو دیدار مقابل میزان با 7 بازیکن به میدان رفتیم . مجبور شدیم به سبک 30 سال پیش با ترکیب 3 سرعتی‌زن بازی کنیم. بهمن جهاندیده هم در پست غیرتخصصی خود، یعنی پشت‌خط زن بازی کرد. با این حال در دیدار رفت باید بازی را می‌بردیم که متاسفانه وضع بد داوری شرایط را به ضرر تیم ما تمام کرد.


سرمربی تیم نوین ادامه داد: ما اعتراض خود را به فدراسیون و کمیته داوران هم ارسال کردیم اما متاسفانه اهمیتی به آن داده نشد.


آرمات درباره دیدار رفت دو تیم، گفت: بازیکنان من بسیار خسته شده بودند و توانایی بدنی‌شان تحلیل رفته بود و احساس می‌کنم که نتوانستد با همین انگیزه‌ای که در مشهد داشتند بازی کنند. با این حال نباید فراموش کرد که تیم حریف از نظر مهره واقعا بر ما برتری داشت و شکست دادن آن‌ها به هیچ عنوان کار ساده‌ای نبود.


وی به قطعی شدن عنوان ششمی تیم نوین کشاورز تهران در لیگ برتر والیبال اشاره کرد و گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته‌ نباشید می‌گویم.‌ آنها تمام تلاش خود را کردند و من از عملکردشان رضایت دارم. با توجه به وسع و امکانات تیم ما باید گفت که کسب عنوان ششمی، خوب است.


سرمربی تیم نوین کشاورز گفت: دوست داشتیم به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم و شگفتی‌سازی خود را کامل کنیم. اما مصدومیت بازیکنانمان تا حدود زیادی ما را از این هدف دور کرد.


آرمات افزود: مدیران تیم نوین کشاورز هم از عملکرد تیم رضایت دارند و از همین حالا در تلاشند برای سال بعد برنامه‌ریزی کنند. تیم ما به خوبی در امر جوانگرایی فعالیت کرده است و در فصل بعدی این رقابت‌ها هم بدون شک همین هدف را پیش خواهد گرفت تا بازیکنان جوان و خوبی را به عرصه والیبال ایران معرفی کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته