دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1394 - 12:18

بازدید نمایندگان هیات موسس و اعضای هیات عالی نظارت منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی از واحد کنگاور

نمایندگان هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات عالی نظارت منطقه پنج دانشگاه از واحدکنگاور بازدید به عمل آوردند.
کد خبر : 57794

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمود‌زاده و دکتر بداغ جمالی نمایندگان هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات عالی نظارت منطقه پنج دانشگاه به سرپرستی دکتر محسن عقابی معاون هیات عالی نظارت منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر جلسه با هیات رییسه واحد کنگاور برای بررسی طرح استراتژیک و راهبردی واحد از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور در این جلسه گفت: این واحد دانشگاهی در سال ۱۳۸۱ تاسیس و در سال ۱۳۸۲با جذب ۲۰۵ نفر دانشجو در سه رشته مقطع کاردانی شروع به کار کرد که پس از ۱۲سال حدود دو هزار دانشجو دارد.


دکتر علی اصغر طاهرآبادی اظهار کرد: در ترم مهر ماه جاری برای اولین بار در رشته کار‌شناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی و حسابداری تعداد ۱۵۲دانشجو جذب کرد و در دفترچه مرکز آزمون برای سال ۹۵ نیز درج شده است.


وی گزارش مختصری از واحد در بخش‌های آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی ارائه کرد.


عقابی: جمالی و محمودزاده بنا بر سیاست هیات موسس دانشگاه و به عنوان نمایندگان دکتر نوریان به استان کرمانشاه آمده اند و نخستین واحدی که در سطح استان طرح استراتژیک آن مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد واحد کنگاور است

در ادامه معاون هیات عالی نظارت منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جمالی و محمودزاده بنا بر سیاست هیات موسس دانشگاه و به عنوان نمایندگان دکتر نوریان به استان کرمانشاه آمده‌اند و نخستین واحدی که در سطح استان طرح استراتژیک آن مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد، واحد کنگاور است.


دکتر محسن عقابی اظهار کرد: طبق سیاست‌های کلی هیات موسس، دانشگاه آزاد اسلامی رشد خوبی داشته و در ایران حرفی برای گفتن دارد و انشاءالله همین مسیر طی شده و شاهد رشد روز افزون دانشگاه آزاداسلامی باشیم.


وی افزود: یکی از وظایف مهم هیات عالی نظارت این است که اگر انحرافی در واحد‌ها وجود داشته باشد به موقع گوشزد شود و اگر مشکلاتی وجود داشته باشد برطرف شود.


در ادامه دیگر نماینده دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ساختار موجود آن باید یک ارتباط منطقی بین آنها باشد و دبیرخانه هیات موسس بعنوان یک بازوی کمی بین هیات موسس و دانشگاه است.


بداغ جمالی اظهار کرد: یکی از وظایف مهم هیات موسس که به دبیرخانه هیات موسس واگذارشد نظارت راهبردی به برنامه‌های دانشگاه و ورود به مسائل کلان و مهم است.


جمالی گفت: ۹کارگروه تخصصی در دبیر خانه هیات موسس تشکیل شده از جمله آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و پیراپزشکی و ارتباطات و امور بین المللی و... ادامه داد: این کارگروه‌ها الگوی‌های خارجی و داخلی مناسب را مورد مطالعه قرار داده‌اند و همین طور دانشگاه‌های موفق خارجی فعالیت‌های آنان مورد بررسی قرار گرفت که یکی از روش‌های موفق سیستم کارت امتیازدهی متوازن است.


وی افزود: برنامه دانشگاه را در چهار هدف کلان که استخراج شده از ماموریت دانشگاه است مورد ارزیابی قرار داده؛ رشد و یادگیری، مالی و اقتصادی، مشتریان و ذی نفعان، فرایند‌های داخلی که با توجه به آنچهارهدف برنامه‌های کلان دانشگاه نوشته شده است.


جمالی و محمودزاده نمایندگان دبیرخانه هیات موسس دانشگاه و اعضای هیات عالی نظارت منطقه پنج دانشگاه پس از جلسه با هیات رییسه و ابلاغ برنامه‌ها و سیاست‌های کلی هیات موسس و ارائه توضیحاتی درباره طرح راهبردی واحد، بازدیدی از بخش‌های مختلف واحدکنگاور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته