دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1400 - 16:01
مشهدی‌زاده در گفت‌وگو با آنا:

دانشجویان و مربیان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دوز اول واکسن را دریافت کردند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از انجام فاز یک واکسیناسیون کووید-۱۹ در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خبر داد.
کد خبر : 577732
واکسناسیون

شهرام مشهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرکرد بیان کرد که فاز یک واکسیناسیون کووید-۱۹ در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد و در این مرحله از واکسیناسیون که از روز شنبه چهارم اردیبهشت آغاز شده همه مربیان و اعضای هیئت‌ علمی بالینی و دانشجویان کارورز رشته‌های پرستاری و مامایی علیه بیماری کووید-۱۹ واکسینه شدند.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تشکر از همکاری صمیمانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان با تأکید بر رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده برای اختصاص سهمیه به دانشکده علوم پزشکی واحد شهرکرد افزود: با پیگیری‌های مستمری که از اواخر سال گذشته تاکنون انجام شد، دانشجویان کارورز و مربیان واحد شهرکرد با توجه به مواجهه مستقیم با بیماران، دوز اول واکسن را دریافت کردند. 


مشهدی‌زاده اضافه کرد: دانشجویان کارآموز این دانشکده نیز در نوبت اختصاص سهمیه قرار دارند و بر اساس برنامه تنظیمی همزمان با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واکسینه می‌شوند.


وی با بیان اینکه بر اساس مطالعاتی که تاکنون انجام شده با تزریق واکسن قدرت کشندگی بیماری کاهش می‌یابد؛ اما در میزان سرایت بیماری تأثیری نخواهد داشت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مانند روزهای ابتدای شیوع کرونا تأکید کرد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

برچسب ها: مصاحبه آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته