دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خلیلیان، آل‌اسحاق، آلیا و طبیب‌زاده برای ثبت‌نام انتخابات مجلس به فرمانداری تهران مراجعه کردند

وزیر جهاد و کشاورزی دولت دهم، رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران و دو تن از نمایندگان مجلس نهم برای ثبت‌نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران مراجعه کردند.
کد خبر : 57749

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، صادق خلیلیان وزیر جهاد و کشاورزی دولت دهم و یحیی آل‌اسحاق رئیس سابق اتاق بازرگانی برای ثبت‌نام در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران مراجعه کردند.


خلیلیان در جمع خبرنگاران انتخابات را حرکتی ملی خواند و گفت:‌ همه باید در انتخابات شرکت کنند و این درباره مردم و کاندیداها مصداق پیدا می‌کند.


وی با بیان اینکه لیست‌های انتخاباتی هنوز مشخص نشده است، اظهار داشت: من خود را جزو اصولگرایان می‌دانم و طبیعی است که اگر اصولگرایان من را در لیست خود قرار دهند، استقبال می‌کنم.


وزیر جهاد و کشاورزی دولت دهم در پاسخ به این سؤال که «آیا با تابلوی احمدی‌نژاد در این انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر»،‌ اظهار داشت:‌ از طرف احمدی‌نژاد شرکت نمی‌کنم و او پیش از این اعلام کرده است که در انتخابات مجلس از هیچ فرد و گروهی حمایت یا پشتیبانی نمی‌کند.


همچنین فاطمه آلیا و زهره طبیب‌زاده دو تن از نمایندگان مجلس نهم برای ثبت‌نام در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران مراجعه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته