دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اقتصاد ناکارآمد12/ یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

مدیریت اقتصادی دولت عامل فاسد شدن 30 هزار تُن پرتغال و سیب

مجتبی یوسفی در توئیتی نوشت: هر روز خبری خوش از مدیریت اقتصادی دولت و تنظیم بازار آن مخابره می‌شود. ۳۰ هزار تُن پرتغال و سیب دپو شده جهت تنظیم بازار شب عید به علت توزیع نامناسب، از بین رفت.
کد خبر : 577286
فاسد شدن میوه

به گزارش خبرنگار حوزه کشاورزی، صنعت و تعاون گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در توئیتی نوشت:


«هر روز خبری خوش از مدیریت اقتصادی دولت و تنظیم بازار آن مخابره می‌شود. ۳۰ هزار تُن پرتغال و سیب دپو شده جهت تنظیم بازار شب عید به علت توزیع نامناسب، از بین رفت.


میوه‌ای که باید کمبود شب عید را برطرف و قیمت را کنترل کند، فاسد شد...


این داستان ادامه دارد»


گفتنی است، چندی پیش رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از فاسد شدن هزاران تن پرتقال و سیب تنظیم بازاری شب عید که در انبارها دپو شده‌اند خبر داد و اعلام کرد با وجود اینکه شب عید به دولت هشدار دادیم تا میوه‌های تنظیم بازاری را ارزان‌تر وارد بازار کند اما هشدارها جدی گرفته نشد و برای اینکه این میوه‌ها با نرخ بالاتری عرضه شود آنها را وارد بازار نکردند و حالا این پرتقال‌ها فاسد شده‌اند.


چندین هزار تن میوه تنظیم بازاری شب عید به دلیل عرضه نشدن به بازار در انبارها فاسد شده‌اند و با وجود اینکه رئیس نظام صنفی کشاورزی معتقد است همه مسئولیت‌های بعد از تولید یعنی عرضه و فروش با وزارت صمت است اما رئیس اتاق اصناف می‌گوید دپوی مقداری میوه در انبارها و سردخانه‌ها ربطی به وزارت صمت و تنظیم بازار میوه شب عید ندارد. و همچنان فرار مسئولان از پذیرش قصور خود ادامه دارد.


انتهای پیام/4133


انتهای پیام/

برچسب ها: تنظیم بازار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته