دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1400 - 12:22
مهدی ترابی:

قهرمانی کمترین حق پرسپولیس است/ هدفم مثمر ثمر بودن برای تیمم است

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم امسال به قهرمانی که کمترین حق ما بوده برسیم.
کد خبر : 577217
مهدی ترابی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی ترابی در نشست خبری پیش از دیدار برگشت با الوحده امارات در مورد جشن صعود پرسپولیس در بازگشت به تهران، اظهار کرد: وقتی به تهران بازگردیم بازی های خیلی سختی داریم و زمانی برای جشن گرفتن نداریم. تمام تمرکزمان روی ادامه لیگ است زیرا هواداران انتظارات بالایی دارند. ان‌شاءالله ابتدا در اینجا با بازی‌ها و نمایش خیلی خوب دست پر از این دو بازی به ایران بازگردیم و در آنجا هم بار دیگر برای هواداران افتخارآفرینی کنیم.


وی درباره اینکه تصور قدرت بالای تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا داشت، گفت: به هر حال پرسپولیس هستیم و در این چند سال ثابت کرده‌ایم برای کسب نتایج خیلی خوب مستحق هستیم. دو بار صعود به فینال آسیا این موضوع را به همه فوتبال‌دوستان ثابت می‌کند و تلاش می‌کنیم امسال به قهرمانی که کمترین حق ما بوده برسیم. امیدوارم با دعای خیر مردم و هواداران امسال این حق را بگیریم. با انگیزه خیلی زیادی وارد مسابقات شدیم. کادرفنی و بازیکنان انگیزه مضاعفی داشتند تا بتوانند با عملکرد خوبی وارد این مسابقات شده‌اند. حریفان را آنالیز کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و تاکنون هم عملکردمان خوب بوده است. ان‌شاءالله در این دو بازی هم سربلند از زمین بیرون بیاییم.


هافبک تیم پرسپولیس درباره اینکه اهمیت بازی فردا برای الوحده فشار مضاعفی به این تیم وارد می‌کند، تصریح کرد: به تیم حریف کاری نداریم، همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از بازی فردا حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم. زیرا هواداران از تمام بچه‌های پرسپولیس انتظار برد دارند و می‌خواهیم این ۳ امتیاز را کسب کرده و به آنها هدیه کنیم. همان یک شبی که طرفداران پرسپولیس جشن می‌گیرند برای ما خیلی ارزشمند است. امیدوارم با یک بازی خوب ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.


وی در مورد اینکه با زدن دو گل از روی نقطه پنالتی باز هم به این موضوع فکر می‌کند، تأکید کرد:‌ پنالتی هم جزئی از بازی است، خدا را شکر می‌کنم روی این پنالتی‌ها گلزنی کردم. اگر در جریان بازی موقعیتی پیش بیاید، سعی می‌کنم بیشتر از گلزنی برای تیمم مثمر ثمر باشم. برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس مهم برد تیم است. اینکه چه بازیکنی گل بزند و یا پاس گل بدهد خیلی مهم نیست. شاد کردن دل مردم ایران کلی برای ما ارزش دارد و سعی داریم در ادامه مسیر همین کار را با قدرت انجام بدهیم.


ترابی درباره اینکه کسی دو امتیاز از سوی تیم گوا که برخلاف انتظارها بود، بیان کرد: قطعاً لیگ قهرمانان جای تیم‌های خوب است. گوا هم بهترین تیم هند بوده که وارد این مسابقات شده است، ما هم پرسپولیس هستیم و در تمام مسابقات با تمرکز و اعتماد به نفس بالا وارد مسابقه می‌شویم. فرقی ندارد حریف گوا باشد، الریان و یا تیم‌های دیگر. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا سبب افتخار مردم ایران و هوادارانمان باشیم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته