دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس جدید واحد بندرلنگه منصوب و معرفی شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان جوادی زاده به عنوان رئیس جدید واحد بندرلنگه معرفی و منصوب شد.
کد خبر : 57714

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه معارفه رئیس جدید واحد بندرلنگه که با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان بندرلنگه و دیگر مسئولان استانی این دانشگاه برگزار شد از دانشگاه به عنوان مولود انقلاب علمی و فرهنگی در کشور یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با اثربخشی و توانمندسازی فعالیت‌های علمی و فرهنگی در جامعه گام بلندی در راستای اعتلا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.


مهدی باقری حرکت مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در کشور را در راستای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس تحقق سیاست‌های نظام دانست و افزود: کیفی‌سازی چرخه علمی و توسعه فعالیت‌های پژوهش محور با هدف تقویت اقتصاد و تولید داخلی از جمله اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه توسعه ششم محسوب می‌شود.


امام جمعه شهرستان بندرلنگه نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم تقویت و تحکیم جایگاه علوم انسانی و دینی در دانشگاه گفت: دانشگاه باید به عنوان پایگاه علمی و فرهنگی بتواند با حاکم کردن فضای دینی و معنوی در بین جوانان، جامعه را از انحرافات و تفکرات غلط غربی مصون نگه دارد.


آیت الله رکنی استفاده از نیرو‌های جوان، کارامد و مجرب در دانشگاه را از مولفه‌های رشد و زمینه ساز تحول جامعه یاد کرد و گفت: دانشگاه‌ها با تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و با تزریق آن در شریان حیاتی جامعه می‌توانند کشور را از وابستگی به کشور‌های بیگانه بی‌نیاز سازد.



وی یادآوری کرد: تکریم از مسئولان به مفهوم کنار رفتن از یک مجموعه نیست بلکه ایجاد فضایی جدید برای بروز خلاقیت‌های جدید است و این امانتی است که به دیگری سپرده می‌شود تا او نیز با حفظ این مهم به دیگری واگذار کند.


امام جمعه بندر لنگه استانداردسازی در تعلیم و تربیت را مهم خواند و افزود: همه باید برای رسیدن به استاندارد‌های علمی تلاش کنیم تا نیرویی که تحویل جامعه داده می‌شود، دارای سواد علمی بالا باشد و بتواند این علم را به دیگری انتقال داده و در عمل نیز به کار بندد.


فرماندار بندر لنگه نیز نیاز توسعه یافتگی را رکن اصلی جوامع پیشرفته دانست و گفت: این مهم حاصل نیروهای کارآمد و مجربی است که با چشم انداز روشن حرکت هدفدار خود را با برنامه دنبال می‌کنند.


اسمعیل پاسلار با تاکید بر اینکه شهرستان لنگه نیاز به توسعه دارد و همه باید با همدلی و همراهی مسیر توسعه را هموار سازند، افزود: دانشگاه باید در خط مقدم توسعه حرکت کند و این نیاز اساسی امروز جوامع محسوب می‌شود.


عبدالله دن رییس پیشین دانشگاه آزاد بندرلنگه نیز برنامه‌های انجام شده خود را در این جلسه تشریح کرد.


قهرمان جوادی رییس جدید بندرلنگه نیز با تشریح برنامه‌های خود، تصریح کرد که هدفش توسعه و بالندگی دانشگاه آزاد در این شهرستان است.


در پایان این جلسه دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اهداء لوح سپاس از زحمات عبدالله دن قدردانی و با ابلاغ حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان جوادی‌زاده را در سمت رئیس واحد بندرلنگه منصوب و معرفی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته