دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1400 - 03:48
فرشاد ماجدی:

الدحیل بازی جوانمردانه را رعایت نکرد/استقلال از نبود مجیدی روی نیمکت متضرر شد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه چند بازیکن اصلی‌مان مصدوم شدند که دلیلش فشردگی بازی‌هاست.
کد خبر : 577125
فرشاد ماجدی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در غیاب فرهاد مجیدی محروم،فرشاد ماجدی پس از تساوی دو بر دوی تیمش مقابل الدحیل در نشست خبری گفت: امیدوارم حریفان بازی جوانمردانه را رعایت کنند. در دیدار قبلی زمانی که بازی با نتیجه 3 - 3 پیش می‌رفت یک پنالتی که روی مهدی قایدی رخ داد، نگرفتند. برای این بازی پنالتی مشکوک برای الدحیل گرفته شد که 90 درصد پنالتی نبود. شاید پس از این پنالتی بازنده می‌شدیم. این کار خوب نبود و فیرپلی رعایت نشد. درباره ناظر بازی هم می‌خواهم صحبت کنم. وقتی سرپرست یا یکی از اعضای نیمکت الدحیل به سمت نیمکت ما اعتراض کرد، داور به یکی از مربیان ما کارت زرد داد! نمی‌دانم این چه مدل فیرپلی است!


ماجدی در پاسخ به این سؤال که «مصدومیت بازیکنان به دلیل خستگی است یا مسائلی دیگر؟»، گفت: صد درصد به خاطر خستگی است. وقتی دو مهره کلیدی را از دست می‌دهید، مجبور به تغییر تاکتیک می‌شوید. مصدومیت بازیکنان به دلیل خستگی و کاهش توان‌شان بوده است. ما اکنون سه بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم با ریکاوری خوب آنها را برگردانیم. قطعاً برنامه‌ریزی خواهیم کرد که بهترین بازیکنان ما در زمین باشند. ایران و ایرانی با تعصب و غیرت است و مطمئناً بازیکنان جایگزین نیز در صورتی که وارد زمین شوند، برای نام استقلال تلاش خواهند کرد.


وی درباره اینکه عدم حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال تأثیری روی جریان بازی داشته است یا نه، گفت: صد درصد تأثیر داشت. مجیدی به تیم اشراف کامل دارد و کنار خط با صحبت‌هایش بازیکنان را راهنمایی می‌کند. ما نیز به‌عنوان دستیاران مجیدی صحبت‌های او را به بازیکنان گوشزد می‌کردیم. مجیدی سرمربی تیم است و نبود او تیم را تحت تأثیر قرار داده بود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب