دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به دلیل جبران اجراهای تعطیل شده از سوی تالار وحدت

«خاطرات و کابوس‌ها...» شنبه‌ها هم به صحنه می‌رود/ تخفیف دانشجویی در روزهای شنبه و یکشنبه

نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار...» برای جبران اجراهای تعطیل شده که از سوی تالار وحدت به گروه نمایش تحمیل شد، روزهای شنبه نیز به صحنه می‌رود و تخفیف دانشجویی علاوه بر یکشنبه‌ها، در روزهای شنبه نیز لحاظ می‌شود.
کد خبر : 57699

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از تیکت، علی رفیعی کارگردان نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزاتقی‌خان فراهانی» اعلام کرد با نظر به این‌که اجراهای روزهای یکشنبه 22 و 29 آذرماه که ویژه تخفیف دانشجویی بودند و همچنین اجرای پیش روی روز جمعه 4 دی‌ماه، که به واسطه ناهماهنگی‌های سیستم مدیریتی تالار وحدت لغو شدند، این اثر نمایشی به احترام تمامی تماشاگران و به خصوص دانشجویان و برای پایبندی به وعده‌ای که پیش‌تر برای ارائه تخفیف به دانشجویان داده شده بود، در روزهای شنبه 5، 12، 19 و 26 دی‌ماه به صحنه می‌رود.
بر این اساس امکان بیشتری برای انتخاب روز جایگزین برای تماشاگرانی که علی‌رغم میل گروه، بلیت‌های‌شان به دلیل لغو 3 اجرای نمایش عودت داده شده، فراهم می‌شود.
دانشجویان علاقه‌مند نیز علاوه بر تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده برای فروش بلیت نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار...» در روزهای یکشنبه، از این تخفیف برای تهیه بلیت نمایش در روزهای شنبه نیز برخوردار می‌شوند.


علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت به سایت www.Tik8.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته