دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان تاکید کرد:

توجه ویژه به رفاه کارکنان در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خواستار توجه ویژه به رفاه کارکنان در واحدها و مراکز دانشگاهی استان شد و گفت: ارتقاء حوزه رفاهی کارکنان در واحدها باید به‌شدت مورد توجه و برگزاری برنامه‎های تفریحی، سیاحتی و زیارتی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر : 57691

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان در جلسه شورای تخصصی اداری و مالی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با پشتیبانی حوزه‎ اداری و مالی دیگر حوزه‎ها به موفقیت خواهند رسید.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تامین،‌ پشتیبانی و نگهداشت‌ بهینه‌ نیروی‌ انسانی‌ از وظایف مهم حوزه اداری و مالی است.


کمالیان با بیان اینکه انتظار داریم در این حوزه به مسئله پاسخ‎دهی نامه‎ها توجه بیشتری شود، عنوان کرد: ساماندهی‌ نوین‌ امور اداری و مالی‌ دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در بخش‎های مختلف تسهیلات‌، سرمایه‌ گذاری‌، ساخت‌ و ساز و... که وظیفه‎ای بسیار حساس و مهم بوده مربوط به شورای تخصصی اداری و مالی استان است.


وی خاطرنشان کرد: در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هیچ واحد زیان‎دهی نداریم، باید برنامه‎ریزی برای ارتقاء وضعیت عملکرد مالی واحدها داشته باشیم، فرصت‎ها باید تبدیل به فرصت سودهی شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تاکید بر اینکه هر برنامه باید پیوست اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، افزود: برای رسیدن به این هدف باید عملکرد مالی واحدها هر سه ماه یک بار ارزیابی شده و در این راستا کمیته ارزیابی عملکرد مالی در شورای تخصصی اداری و مالی استان راه‎اندازی شود.



در بخش دیگری از این جلسه رئیس شورای تخصصی اداری و مالی استان با تبریک ایام ربیع الاول گفت: محصول شورای اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان باید بهبود، پیشرفت و تعالی دانشگاه در تمامی حوزه‎ها باشد.


محمودرضا رخشانی با بیان اینکه در این شورا گردهم آمده‎ایم تا بتوانیم بهره‎برداری مناسب را از نیروهای متخصص و کارآمد در دانشگاه داشته باشیم، عنوان کرد: باید در هر واحد دانشگاهی با تکوین‌ پایگاه‌ اطلاعاتی‌ جامع‌ از نیروی‌ انسانی‌ آن واحد، انتصابات‌ مبتنی‌ بر شایسته‌سالاری‌ از ط‌ریق‌ شناخت‌ نیروهای‌ دارای‌ قابلیت‌ و توانمند انجام شده تا مسیر پیشرفت‌ شغلی‌ برای کارکنان هموار شود و نظارت بر حسن انجام این امر بر عهده شورای تخصصی اداری و مالی استان است.


وی افزود: برنامه‎هایی چون برآورد و تنظیم برنامه‎های بودجه و تقویم فعالیت‎های واحدها و بررسی گزارش‎های عملکرد امور اداری و مالی، رفاهی، تدارکاتی، خدماتی و ... که در این شورا انجام می‎شود باید در ارتقاء عملکرد دانشگاه اثربخش باشد.


سپس معاون برنامه‎ریزی و اقتصاد دانش‎بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: ارتقاء در حوزه‎های مختلف با همکاری و همراهی همه بخش‎ها امکان پذیر خواهد بود.


محمدرضا نورا با بیان اینکه باید هدف را مشخص کرده و راهکارهای مناسب در راستای رسیدن به هدف ارائه شود، اظهار کرد: با پیش‎بینی درست، برنامه ریزی صحیح و اجرای مناسب، به نتیجه مطلوب و مورد قبول اجتماع خواهیم رسید.


این مسئول خواستار راه‎اندازی و فعال شدن کمیته مدیریت هزینه، کمیته منابع درآمد غیرشهریه و کمیته تغییر و تحول اداری در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان شد و تاکید کرد: برنامه‎ریزی و کنترل برنامه باید بر اساس بودجه انجام شود.


به گزارش آنا، در این شورا برنامه بودجه واحدها توسط معاونین اداری و مالی ارائه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته