دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1400 - 11:12
طالب‌نسب در گفت‌وگو با آنا:

بازی معقول استقلال به شکست الدحیل منجر می‌شود/ مدافعان اشتباه مرگبار نکنند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: بازی معقول استقلال به پیروزی مقابل الدحیل منجر می‌شود و مطمئن باشید نماینده قطر شکست‌ناپذیر نیست.
کد خبر : 576906
فرشید اسماعیلی استقلال الدحیل

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال در هفته اول دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می‌رود. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم پیش از این با یکدیگر در دور رفت بازی کردند که نماینده قطر با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت. با این حال آبی‌پوشان برای آنکه صعودشان را تا حدود زیادی محتمل کنند نیاز به پیروزی در دیدار با الدحیل دارند تا با توجه به دو پیروزی که به دست آوردند، حاشیه امنیت خوبی را برای خود ایجاد کنند.


اصغر طالب‌نسب درباره تقابل استقلال با الدحیل قطر به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: استقلال در بازی رفت استراتژی بدی را اتخاذ کرد و گول دو پیروزی ابتدایی‌اش برابر الاهلی عربستان و الشرطه عراق را خورد، مخصوصاً بعد از آنکه مقابل الدحیل گل اول را در همان دقایق ابتدایی به ثمر رساند به این باور رسید که می‌تواند پیروزی پرگلی را رقم بزند، به همین دلیل رو به بازی احساسی آورد و این موضوع باعث شد تا حریف چندین بار به گل برسد اگرچه دو بار بازی به تساوی کشیده شد اما در پایان نماینده قطر ۴ بر ۳ به برتری دست یافت.


وی ادامه داد: استقلال از شکست مقابل الدحیل درس‌های لازم را گرفته و بدون تردید در بازی بامداد فردا به بهترین شکل بازی خواهد کرد. این تیم دیگر بازی احساسی انجام نخواهد داد و سعی خواهد کرد با ارائه نمایشی منطقی بتواند ضمن جبران شکست بازی قبل به صدر جدول بازگردد.


پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: هر مربی استراتژی خاصی برای بازی‌های تیمش دارد. فرهاد مجیدی هم بدون شک به نقاط ضعف تیمش در بازی رفت آگاه شده و در این دیدار تلاش خواهد کرد تا به گونه‌ای بازی کند که تیمش همچون دیدار دور رفت غافلگیر نشود. البته که سرمربی تیم استقلال به خوبی می‌داند صبری لاموشی سرمربی الدحیل هم بی‌کار نبوده و به دنبال اتخاذ راهکارهایی است که بتواند مقابل نماینده ایران به برتری دست یابد. در واقع دیدار بامداد فردا جنگ تفکرات سرمربیان دو تیم است که بتوانند بهترین نتیجه را در پایان کسب کنند.


سرمربی تیم نفت و گاز گچساران تصریح کرد: استقلال در بازی رفت مقابل الدحیل دچار اشتباهات فردی و تیمی در خط دفاعی‌اش شد. این اشتباهات در برخی مواقع مرگبار بود و در نهایت هم باعث شد تا شکست نصیب نماینده کشورمان شود ولی نباید این موضوع را نادیده گرفت که در بازی برگشت نماینده کشورمان آگاهانه بازی خواهد کرد و مراقب رقیب خطرناکش خواهد بود. البته که مدافعان نیز دیگر دچار اشتباه نمی‌شوند.


طالب‌نسب یادآور شد: به نظرم استفاده از امیرارسلان مطهری به عنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم به سود استقلال خواهد بود چون خستگی سراغ مدافعان الدحیل می‌رود و او که بازیکنی سرعتی و باهوش است می‌تواند از توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی خود به بهترین شکل بهره بگیرد و برتری نماینده کشورمان را قطعی کند.


وی بیان کرد: استقلال باید میانه زمین را از دست هافبک‌های الدحیل خارج کند. با توجه به اینکه فرشید اسماعیلی بازیکنی است که میل زیادی به تهاجم دارد، کم کردن یک مهاجم و اضافه کردن یک هافبک باعث می‌شود تا میانه زمین در اختیار نماینده کشورمان قرار بگیرد. اسماعیلی در سه بازی گذشته سه گل به ثمر رسانده و در بهترین فرم خود قرار دارد، بنابراین مجیدی اگر از دو مهاجم استفاده کند با توجه به اینکه اسماعیلی همواره به عنوان هافبک نفوذی به خط حمله اضافه می‌شود به خوبی می‌تواند بار دیگر برای استقلال گلزنی کند و به مهدی قایدی و شیخ دیاباته کمک زیادی کند تا تیمش بتواند برنده شود. استقلال اگر معقول بازی کند مطمئن باشید الدحیل شکست‌ناپذیر نیست و بدون تردید تسلیم نماینده آبی‌پوش کشورمان خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته