ویژهبرنامه حمایت از بازیهای موبایلی پایان یافت/ بیش از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی ایرانی
به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از اداره ارتباطات و امور بینالملل بنیاد ملی بازیهای رایانهای، پویش «بازینو» که با رویکرد حمایت از بازیهای موبایلی ایرانی و کمک به جذب کاربر برای آنها همزمان با شروع سال ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد، در آخرین روز فروردین ماه با آمار قابل توجه بیش از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی حاضر در کمپین در نخستین گام به کار خود پایان داد.
سید صادق پژمان با اشاره به اینکه طراحی این پویش همگام با سیاستگذاریهای بنیاد مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تشویق آنها به ارائه تولیدات با کیفیت انجام شد، گفت: در طراحی این پویش دو هدف اصلی حمایت از تولیدکنندگان داخلی بازیهای موبایلی و توجه به اوقات فراغت و سرگرم کردن کاربران در ایام تعطیلات نوروز با توجه به شرایط کرونایی کشور مورد توجه قرار گرفت.
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی حاضر در کمپین بازینو در بازه زمانی یک ماهه نشان میدهد که به هدف اصلی این رویداد یعنی انجام تبلیغات برای بازیهای موبایلی ایرانی و افزایش تعداد کاربرانشان دست پیدا کردهایم.
او افزود: حجم عمده معرفی این پویش برای کاربران از طریق تبلیغات میانبرنامهای و میان ویدئویی مبتنی بر بازاریابی دیجیتال و به صورت آنلاین اتفاق افتاد و براساس آمارها بیش از ۷۰۰ میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو از طریق تبلیغات میان برنامهای و میان ویدئویی بازدید شده است. همچنین بیش از ۵ میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو در اینستاگرام بازدید شده است.
سید صادق پژمان همچنین با اشاره به جوایز پویش نوروزی بازینو به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان و جذب حمایت به ارزش بیش از ۱.۵ میلیارد تومان، گفت: در ایام برگزاری این رویداد بیش از ۹ هزار نفر در سایت بازینو به قصد شرکت در قرعهکشی جوایز، ثبتنام کردهاند و بیش از ۵۰۰ هزار بار نیز از سایت بازینو بازدید شده است.
مدیرعامل بنیاد با تاکید بر اینکه ۲۵ بازی حاضر در این پویش مجوزهای انتشار و ردهبندی سنی را داشتند، تصریح کرد: از ویژگیهای مهم این بازیها، توجه به سلیقههای متفاوت کاربران و گروههای مختلف سنی بود تا خانوادهها بتوانند در ایام تعطیلات نوروز و ادامه این تعطیلات بهدلیل وخامت شرایط کرونایی کشور در منزل سرگرم شوند.
سید صادق پژمان در پایان افزود: هر اندازه بتوانیم سهم بیشتری از بازیهای باکیفیت ایرانی برای کاربران در اختیار بگیریم، به همان نسبت سهم نفوذ بازیهای خارجی در بازار داخل کمتر میشود. پویش بازینو نیز در همین راستا برای نخستین بار طراحی و اجرا شد و امیدواریم بتوانیم در سالهای آینده نیز آن را با سازوکار بهتر و قویتر ادامه دهیم.
گفتنی است مراسم قرعهکشی جوایز و اعلام برندگان این پویش بهزودی توسط بنیاد برگزار میشود.
انتهای پیام/۴۱۰۴/
انتهای پیام/