وزیر امور اقتصادی به سوالات نمایندگان پاسخ میدهد
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
بر اساس دستور کار امروز مجلس، سوالاحمد علیرضابیگی نماینده تبریز،آذرشهر و اسکو(یک فقره) از وزیر امور اقتصادی و دارایی و سوال روح الله نجابت نماینده شیراز و زرقان و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر اموراقتصادی و دارایی امروز در دستور کار نمایندگان است و دژپسند امروز به این سوالات پاسخ خواهد داد.
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل هم در دستور کار امروز مجلس اعلام شده است.
گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشینآلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب از برنامههای دیگر امروز مجلس خواهد بود.
همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمانیافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر و گزارش مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد آن مرکز در مجلس یازدهم هم امروز بررسی خواهد شد.
گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانههای نظارتی در حوزه امور بانکی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار میگیرد.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملّی و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه امروز در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد.
بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۹۱ در اجرای ماده (۲۱۲) آیین نامه داخلی مجلس از دیگر برنامههای مجلس در جلسه علنی امروز خواهد بود.
انتهای پیام/۴۱۵۸/
انتهای پیام/