دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1394 - 14:00
در گفت‌وگو با آنا؛

مصطفی هاشمی: هدف‌ دانشگاه آزاد قهرمانی در لیگ است/ بهتر می‌بینم در مورد بائرمن حرفی نزنم

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در جام ملت‌های آسیا باید سهمیه می‌گرفتیم اما از فرصتی که داشتیم استفاده نکردیم و حالا باید تلاش مضاعفی کنیم تا به المپیک راه پیدا کنیم.
کد خبر : 57596

مصطفی هاشمی سرمربی موفق تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پایان نشست اولین مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی که با افتتاح ستاد ورزش این باشگاه همراه بود دقایقی پاسخگوی سوالات خبرنگا رورزشی خبرگزاری آنا شد.


* نظرتان درباره افتتاح باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد چیست؟


-با بودن دکتر میرزاده و دکتر دادگان انتظار می رفت که شاهد مراسم بسیار خوبی باشیم. آنها هر کجا هستند منشاء خیر بوده‌اند و مطمئن باشید کارهای خیلی بزرگتری در دانشگاه آزاد خواهند کرد.


* از روند کاری تیم بسکتبال دانشگاه آزاد راضی هستید؟


- سعی می‌کنم آن راهی که باید طی کنیم ادامه پیدا کند. نگاه ما به سه ماه دیگر است. مطمئنا تا به حال خیلی حمایت شده‌ایم و با ادامه آن می‌‌توانیم نتایجی کسب کنیم که آخر فصل شرمنده مدیران باشگاه نشویم.


* به پیش‌بینی که تا نیم‌فصل لیگ برای تیم‌تان داشته‌اید، رسیده‌اید؟


- نه، هنوز به آنچه مدنظر داشتیم، دست نیافته‌ایم. ولی هر روز تلاش می‌کنیم تا بهتر از گذشته عمل کنیم. قطعا آنچه قسمت باشد، اتفاق می‌افتد.


* چه جایگاهی را در پایان فصل برای تیم دانشگاه آزاد متصور هستید؟


-به طور حتم جزو مدعیان قهرمانی خواهیم بود و به جز رتبه اول به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. حالا آنچه رخ می‌دهد ممکن است اجازه ندهد به هدف نهایی خود برسیم اما تمام سعی و تلاش ما برای رسیدن به جام قهرمانی است.


* کیفیت رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال را چکونه می‌بینید؟


-بازی‌ها در سطح نزدیکی نسبت به هم برگزار می‌شود. نمی‌توان گفت کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی هستند و به نظرم قضاوت خیلی زود است. باید بگذاریم بازی‌ها پلی‌‌آف انجام شود تا در خصوص مدعیان اصلی قهرمانی صحبت کنیم.


* تیم ملی بسکتبال با بائرمن می‌تواند راهی المپیک شود؟


-بهتر می‌بینم در مورد تیم ملی و بائرمن حرفی نزنم. صعود به المپیک خیلی سخت است و نمی توان راهیابی ایران به این رقابت‌ها را پیش‌بینی کرد.


*رقبای ایران را برای رسیدن به المپیک چطور می بینید؟


-تیم‌های اروپایی و آفریقایی تیم‌های خوبی هستند که با حضور آنها راه صعود ما را خیلی سخت می‌کنند. ما در جام ملت‌های آسیا باید سهمیه می‌گرفتیم اما از فرصتی که داشتیم استفاده نکردیم و حالا باید تلاش مضاعفی کنیم تا به المپیک راه پیدا کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته