دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1394 - 14:01
در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

مدیرکل صداوسیمای استان گیلان: باید هر چقدر بتوانیم با دانشگاه همگام باشیم

رئیس و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار کردند.
کد خبر : 57555

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در این دیدار با تأکید بر داشتن تعامل با حوزه‌های دانشگاهی استان اذعان داشت: نگاه صدا و سیما به دانشگاه، نگاهی هم جنس بوده و تصور ما براین است که صدا و سیما یک دانشگاه علمی است و ما نیز‌‌ همان رویکرد دانشگاهی را با توجه به برنامه ریزی و ساختار در سازمان مطبوع خود داشته و نظام ارزشیابی بر اساس مشروعیت علمی در این مرکز خواهد بود و روابطی دانشگاهی در این مجموعه حاکم است.


دکتر علی طلوعی خاطرنشان کرد: در صدا و سیما همانند دانشگاه مبنای ارزش انسان‌ها فضیلت علمی آنان است اما مخاطبان ما عام بوده و مخاطبان شما خاص است پس ما هر چقدر بتوانیم باید با دانشگاه همگام باشیم.


وی افزود: ما در استان گیلان به عنوان یک رسانه نوکار می‌توانیم با جامعه دانشگاهی کارهای مشترک زیادی را انجام دهیم که در این راستا شناسایی چهره‌های صاحب نظر و متخصصین مورد نیاز خواهد بود که نیاز به یک همکاری و همراهی و مساعدت از طرف دانشگاه دارد و ما نیز آمادگی همکاری در حوزه‌های مختلف را جهت شناساندن هر چه بیشتر خدمات ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان داریم.



دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید خود اهداف بلندی در راستای تعالی نظام آموزش عالی کشور ترسیم کرده که با برنامه ریزی‌های مناسب به دنبال دستیابی به آن است. در این راستا این دانشگاه به دنبال ایجاد یک تعامل سازنده با تمامی سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و غیر دولتی است.


دکتر علیرضا امیرتیموری ادامه داد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی نقش سازنده و بسیار مهمی را در این بخش داشته و دانشگاه آزاد اسلامی نیز از این همکاری و تعامل به شدت استقبال خواهد کرد. این همکاری‌ها می‌تواند باعث رشد هر چه بیشتر تولید علم در استان گیلان شده و موجبات تبدیل آن به ثروت که همانا از اهداف عالیه نظام آموزش عالی کشور است، فراهم کند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ادامه داد: در دو سال اخیر نشان دادیم که به طرف کیفی سازی پیش خواهیم رفت و در این فرآیند بسیار گسترده انتظار کمک داشته و صدا و سیما می‌تواند در راستای انتقال این خدمات به جامعه تاثیر قابل توجهی داشته باشد.


امیرتیموری، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان آمادگی آن را دارد تا با اختصاص کار‌شناسان خبره در حوزه‌های مختلف از طریق رسانه ملی به تحلیل و بررسی و همچنین حل مشکلات و معضلات استان کمک شایانی کند.


در پایان مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی پژوهشی بین صدا و سیمای مرکز گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منعقد شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته