دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی لیست ورودی و خروجی‌های تراکتورسازی را مشخص کرد؛ راهنمایی 6 بازیکن به درب خروجی باشگاه

سامان نریمان جهان که در پیروزی چهار بر یک فصل گذشته تراکتورسازی مقابل استقلال ستاره بی‌چون و چرای بازی بود با آمدن قلعه‌نویی به تراکتورسازی در لیست خروجی‌ها قرار گرفت.
کد خبر : 57554

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه نویی بعد از بازی روز گذشته برابر استقلال تهران که با شکست تیم تراکتور همراه شد لیست ورودی و خروجی بازیکنان تراکتور را در اختیار مدیر عامل باشگاه قرار داد. امیر قلعه نویی در این لیست 6 نفر از بازیکنان تیم تراکتور را به درب خروجی باشگاه راهنمایی کرد. طبق لیست، خروجی باشگاه تراکتورسازی علی حمودی، سامان نریمان جهان، آیان رامزی، حمزه یونس، مهرداد بایرامی هستند.


قرار گرفتن سامان نریمان جهان در لیست خروجی باشگاه یکی از اتفاقات غیر منتظره لیست امیر قلعه نویی است که این کار خشم هواداران تراکتورسازی را به همراه داشته است.


مسئولان تیم تراکتور که برای حفظ سامان نریمان جهان تلاش زیادی را از ابتدای فصل به کار برده بودند حالا می‌خواهند مهاجم بومی تیمشان را با کاپیتان سابق خود «مهدی کیانی» معاوضه کنند که قرار است این تصمیم با موافقت باشگاه گسترش فولاد و شخص فراز کمالوند امروز عملی شود. نکته قابل توجه اینکه شاید این تصور به وجود بیاید که این دو بازیکن در بین دو تیم تبریزی معاوضه شده‌اند که در عمل اینطور نبوده و نریمان‌جهان به خاطر اینکه نامش در لیست خروجی قلعه‌نویی بود به اجبار باید به تیم اصلی خود بازگردد.


در لیست بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی علاوه بر مهدی کیانی نام محمد ابراهیمی از گسترش فولاد، فرزاد حاتمی مهاجم سابق تیم فوتبال ملوان، یکی از هافبک‌های تیم فوتبال استقلال اهواز و حتی ادینهو و پورقاز مدافع ملوان دیده می‌شود.


فرزاد حاتمی که پیش از این سابقه کار با امیر قلعه‌نویی در تیم‌های تراکتورسازی و استقلال را داشته پس از آنکه شخصا با قلعه‌نویی صحبت کرد آمادگی‌اش را برای پیوستن به تراکتورسازی اعلام کرد. حمید استیلی سرمربی ملوان هم بعد از اطلاع از این موضوع بلافاصله به فکر جذب امین منوچهری مهاجمان راه‌‌آهن افتاد تا جای خالی حاتمی را پر کند. منوچهری از لحاظ فیزیکی و نوع بازی شباهت زیادی به حاتمی دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته