دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1394 - 13:49

دانش‌آموزان دختر شاهرود از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند + تصاویر

35 نفراز دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های دخترانه دولتی شاهرود از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دیدن کردند.
کد خبر : 57546

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: 35 نفر از دانش آموزان رشته تجربی دبیرستان دولتی دخترانه امام محمد باقر (ع) شهرستان شاهرود به اتفاق مربیان‌شان از امکانات پژوهشی و آموزشی دانشکده پزشکی این دانشگاه در بازدیدی 2 ساعته دیدن کردند .



سید امیررضا حسینی نژاد افزود: در این بازدید که به همت روابط عمومی و با همکاری دانشکده پزشکی این دانشگاه انجام شد دانش آموزان از آزمایشگاه های پزشکی، اتاق تشریح، اسکیل لب و سالن‌های تحقیقاتی و ... بازدید کردند.


وی تصریح کرد: در این بازدید همچنین دانش آموزان با امکانات و دستاوردهای تحقیقاتی و آموزشی دانشجویان پزشکی و اساتید آنان آشنا شدند.



حسینی‌نژاد بیان کرد: مسئول آموزش پزشکی، کارشناسان دانشکده پزشکی و کارشناس رابط روابط عمومی در این بازدید علمی دانش آموزان را همراهی کرده و به سوالات آنان در زمینه تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، مدت تحصیل و هزینه آن و دیگر مسائل آموزشی پاسخ گفتند.



مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: از ابتدای سال تا کنون 21 بازدید دانش آموزشی از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود انجام شده که همگی در جهت ارائه دستاوردها و پتانسیل های موجود در این دانشگاه برنامه ریزی شده بود.


وی با تشکر از مدیران مدارس آموزش و پرورش که همکاری خوبی را با دانشگاه دارند، افزود: با توجه به درخواست‌های زیادی که از سوی آموزشگاه های مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی برای بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود صورت می گیرد طوری برنامه ریزی شده است تا در هر ماه چند بازدید صورت گیرد.



وی گفت : ان‌شالله این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت و در آینده برنامه های بیشتری برای معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از سوی روابط عمومی انجام می شود .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته