دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1400 - 11:14
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی:

در هفته جاری سامانه بارشی گسترده‌ای نداریم

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در هفته جاری ورود سامانه بارشی گسترده‌ای به کشور برای این هفته پیش‌بینی نمی‌شود و عمده بارش‌ها به‌صورت محلی و رگباری است. 
کد خبر : 575299
وضعیت هوا

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا در ارتباط با وضعیت هوای کشور در هفته جاری اظهار کرد: برای روز شنبه بارش‌های پراکنده در استان‌های خراسان رضوی و نواحی شرقی خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.


وی ادامه داد: همچنین برای فردا و پس فردا نیز استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد و کرمان بارش‌های پراکنده را خواهند داشت. بارش‌های محدودی هم برای بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از چهارشنبه تا پایان هفته به جز بارش‌های پراکنده در شمال غرب پدیده خاص دیگری مشاهده نمی‌شود.


ضیائیان با اشاره به این مطلب که ورود سامانه بارشی گسترده‌ای به کشور برای این هفته پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: عمده بارش‌ها به‌صورت محلی و رگباری است. 


وی در ارتباط با وضعیت هوای تهران نیز گفت: تغییر خاصی در شرایط جوی تهران مشاهده نمی‌شود و تنها در مواردی بارش‌های پراکنده‌ای را در ارتفاعات خواهیم داشت.


انتهای پیام/۴۱۰۵


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته