دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1400 - 00:02
تحلیلگر عراقی:

پاسخ به تعرض‌های اسرائیل باید در سطحی بالاتر داده شود/ انتقال سریع پیام مشروع ایران به تل‌آویو

یک تحلیلگر عراقی در گزارشی نوشت: تا تنش و بی‌ثباتی و عامل اصلی آن، یعنی اسرائیل در منطقه جولان می‌دهد، ناوبری دریایی در امان نخواهد بود و پاسخ به تعرض‌های اسرائیل باید در سطحی بالاتر داده شود.
کد خبر : 575070
اسرائیل.jpg

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، ایاد الاماره در گزارشی نوشت: جمهوری اسلامی ایران با حمله به کشتی دشمن صهیونیستی در نزدیکی امارات در آب‌های خلیج فارس، پاسخی سریع به حمله رژیم صهیونیستی داد که کشتی ایرانی را در دریای سرخ هدف داده بود و به این وسیله پیام مشروع خود را به گوش تل‌آویو رساند. ایران انتقام حمله سایبری به تأسیسات هسته‌ای نطنز را نیز به همین سرعت از رژیم ددمنشی که دست از تجاوز در خاک فلسطین برنمی‌دارد، خواهد گرفت.  



پاسخ به تعرض‌های اسرائیل باید در سطحی بالاتر داده شود/ انتقال سریع پیام مشروع ایران به تل‌آویو

حمله به کشتی رژیم صهیونیستی


وی افزود: اسلامی بودن ایران این کشور را از هرگونه غنی‌سازی اورانیوم برای مقاصد جنگی و نظامی بازمی‌دارد و این، آن چیزی است که اروپایی‌ها و اسرائیل ادعا می‌کنند. اسرائیل با وجود دراختیار داشتن زرادخانه هسته‌ای، ایران را از آن بازمی‌دارد؛ هرچند ایران بر مبنای فتوای حرمت استفاده از این سلاح‌ها، به سمت هسته‌ای شدن با مقاصد نظامی گام برنمی‌دارد. پاسخ مشروع دیگر ایران در این راستا این بود که ظرفیت غنی‌سازی اورانیوم خود را که قرار بود طبق برجام ۳.۶۷ باشد، به ۶۰ درصد رساند و در عمل پاسخی هسته‌ای به خرابکاری در نطنز داده است.  


این تحلیلگر عراقی می‌نویسد: جمهوری اسلامی ایران درصدد است جای سانتریفیوژهای از کار افتاده را با سانتریفیوژهای جدید و با کارایی بیشتر پر کند تا جوابی قاطع به حمله سایبری و خرابکاری دشمن صهیونیستی داده باشد. ایران بسیاری از عوامل مؤثر قدرت و اقتدار را در اختیار دارد که این کشور را قادر می‌سازد پاسخ هرگونه تجاوزگری را به‌سرعت بدهد؛ این موضوع در سال‌های اخیر ثابت شده است. 


وی افزود: حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، نمونه عینی اقتدار ایران است، همان پایگاهی که با توجه به امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته‌اش گفته می‌شد ایران نتواند به آنجا حمله کند، در مدت کمتر از یک ساعت موشک‌باران شد و ایران اوج نفرت خود را به حماقت آمریکایی‌ها در ترور شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد. ایران با این اقدام شکست آمریکایی‌ها را در عملیات‌های بعدی مقاومت کلید زد.




بیشتر بخوانید:


ضرب‌شست جانانه جمهوری اسلامی به خرابکاری صهیونیست‌ها در نطنز/ متجاوزان از وحشت روزه سکوت گرفته‌اند!




الاماره در گزارش خود آورده است: آمریکا خیلی‌ها را از خود ناامید کرد و متحدانش از واشنگتن دور شدند. دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور جدید آمریکا باید از قدرت و اقتدار ایران و نیز خسارت‌های سنگینی که به نیروهایش وارد شده است، درس گرفته باشد. ایران در بحبوحه تقابل و تهدید نظامی، یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد و به هواپیمای دیگری نسبت به ورود به حریم هوایی خود هشدار داد.



قدرت و اقتدار ایران نشئت گرفته از اسلامی است که جنگ و جهاد را می‌ستاید و از زیر بار ظلم و زور رفتن بازمی‌دارد.  



الاماره در پایان گزارش می‌نویسد: صهیونیست‌ها از سیلی سختی که از ایران خورده‌اند همچنان مات و مبهوت هستند، گرچه ادعای عقب‌نشینی دارند، ولی به دنبال توطئه‌های دیگری هستند تا مانع از بسط قدرت ایران در منطقه و جهان شوند. آن‌ها از دوستی ملت ایران با ملت‌های منطقه هراسانند و به همین دلیل بحث عادی‌سازی روابط را پیش کشیدند تا خود را دوست اعراب نمایش دهند، درحالی‌که ملت‌های عرب به صهیونیست‌ها روی خوش نشان نداده‌اند.  


وی نوشت: برخلاف ادعای برخی اسرائیلی‌ها معتقدم جنگ کشتی‌ها در آب‌های منطقه همچنان ادامه خواهد یافت و اسرائیلی‌ها کشتی‌های ایرانی را به بهانه‌های واهی هدف قرار خواهند داد. تا تنش و بی‌ثباتی هست و عامل اصلی آن، یعنی اسرائیل در منطقه جولان می‌دهد، کشتی‌ها و ناوبری دریایی در امان نخواهند بود و به نظر می‌آید پاسخ به تعرض های اسرائیل در سطحی بالاتر داده شود. ان‌شاالله پیروزی با ایران و محور مقاومت خواهد بود.  


انتهای پیام/۴۰۳۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته