دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1400 - 15:09
در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

عضو شورای فرهنگی شهرستان قشم منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان عضو شورای فرهنگی شهرستان قشم منصوب شد.
کد خبر : 575056
محمد حسین رنجبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قشم، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم در حکمی از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان عضو شورای فرهنگی شهرستان قشم منصوب شد.


در این حکم خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم آمده است: «با توجه به ظرفیت‌ها و شایستگی این دانشگاه در برنامه‌ریزی، تدوین و اجرای مطلوب امور فرهنگی به عضویت این شورا انتخاب می‌شوید و امید است در انجام امور فرهنگی بیش از گذشته موفق باشید.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قشم در این باره اظهار کرد: به‌دلیل فعالیت‌های پررنگ و گسترده این دانشگاه در قشم و پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی به‌عنوان دانشگاهی فعال و پیشرو در عرصه برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط مسئولان این حکم صادر شده است.


رنجبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قشم علاوه بر تولید علم و حرکت در مسیر علمی و پژوهشی با تکیه بر کارآفرینی و مهارت‌آموزی در حوزه فرهنگی جزیره قشم نیز حضور فعال و گسترده دارد.


وی تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی برای تحقق اهداف شوم و مصادره اندیشه‌های ناب و زلال جوانان از جنگ فیزیکی وارد جبهه مبارزه فرهنگی شده‌اند و سعی دارند با هجمه‌های گسترده فرهنگ لاابالی‌گری غربی، فرهنگ انقلاب اسلامی و شریعت اسلام را به سخره بگیرند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم یادآور شد: مشارکت در امور فرهنگی امروز باید به‌عنوان یک اصل در همه حوزه‌ها مورد توجه قرار گیرد، به طوری که استادان ما حتی در دروس غیرمرتبط با علوم انسانی باید درس اخلاق‌مداری و انسانیت به جوانان بیاموزند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته