دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی: سربازها با ما قرارداد دارند/ مسئولیت باخت را به گردن می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش امروز زحمات زیادی کشیدند، گفت: ادینیو در لیست ما قرار دارد. باید ببینیم که می‌توانیم او را در نهایت جذب کنیم یا نه.
کد خبر : 57485

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه‌نویی بعد از حذف تیمش در رقابت‌های جام حذفی و شکست برابر استقلال درباره این دیدار اظهارداشت :«مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. خوب نیست هواداران باخت را گردن عباسی بیندازند.»


وی افزود :«تعویض‌ها را من انجام دادم. آقای عباسی چه کاری می‌توانست انجام دهد؟ ما نیمه دوم خوب بودیم. روی یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم و شاید بدترین چیز برای یک مربی این باشد که تعویض‌هایش خوب بازی نکنند. مسئولیت باخت با من است و امروز بازیکنانم همگی تلاش خود را کردند. استقلال دو گل زد ولی ما موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. مثل سزار که چند موقعیت را از دست داد. البته از او انتظاری نمی‌رود چون مهاجم هدف نیست. ما 4-5 بازیکن برای جلو لازم داریم. این پیروزی را به استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم پورحیدری هم سریعتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. در کل اگر دقت‌مان بالاتر بود می‌شد ببریم. گاهی در فوتبال عدالت رعایت نمی‌شود.»


سرمربی تراکتورسازی در خصوص عملکرد ضعیف بختیار رحمانی و اینکه او دلش با تیم نیست، گفت :«من امروز از او راضی بودم. اگر او خوب نبود مطمئن باشید به او می‌گفتم. مثلا این همه بحث سرباز‌ها مطرح می‌شود اگر هر بازیکن دیگر جای خلیل‌زاده بود امروز اصلا بازی نمی‌کرد. همه بازیکنان سرباز تلاش می‌کنند و ممکن است یک بازیکن هم خوب بازی نکند.»


وی در خصوص اینکه مظلومی گفته چند بازیکن تراکتورسازی را می‌خواهد گفت :«این یک قانون است سربازان تیم طبق قانون با ما قرارداد دارند و باشگاه هم اگر بازیکنی را بخواهد به تیمی منتقل کند با ما هماهنگ می‌کند. اینکه بخواهند با بازیکن ما مذاکره کنند قاعده و قوانین خودش را دارد ولی همه چیز در چارچوب قانون است و اشکالی نخواهد داشت چون سربازها با ما قرارداد دارند.»


قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلالی‌ها با بختیار رحمانی صحبت کرده‌اند و شاید همین مسئله باعث شد او امروز عملکرد خوبی نداشته باشد، گفت :«نمی‌دانم استقلالی‌ها با بختیار صحبت کرده‌اند یا نه و به همین دلیل نمی‌توانم در این باره نظری بدهم، اما در فصل نقل‌وانتقالات باشگاه‌ها با بازیکنان مدنظر خود صحبت می‌کنند که در این بین داستان سربازها فرق می‌کند، چون آنها نمی‌توانند جایی بروند. در این بازی هم من به عنوان مسئول فنی تیم از عملکرد بختیار رضایت دارم و اگر ایرادی وجود داشته این ایراد از من است. من در چند روز گذشته با بختیار صحبت کرده‌ام و او شرایط بهتری پیدا کرده است. به نظرم اگر امروز توپ‌های ما تبدیل به گل می‌شد بختیار یک هافبک خوب بود.»


قلعه‌نویی ادامه داد :«در این بازی عملکرد دفاعی ما خیلی خوب نبود و روی گل دومی هم که خوردیم هافبک دفاعی ما آمد توپ را دفع کند که اشتباه رخ داد و این اشتباه خیلی راحت تبدیل به گل شد. در این بازی هم شجاع خلیل‌زاده خوب بازی کرد. با وضعیتی که شجاع داشت هر کسی جای او بود اصلاً بازی نمی‌کرد.»


سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی درباره انتقادها از برنامه‌ریزی لیگ، بیان کرد :«روز اول این برنامه را به باشگاه‌ها فرستاده‌اند و باشگاه‌ها نظرشان را اول فصل داده‌اند. الان نمی‌شود خرده گرفت. همه چیز در ابتدای فصل مشخص شده بود و اگر کسی مخالفتی دارد باید در همان زمان این مسئله را بیان می‌کرد. اگر می‌بردیم هم این را می‌گفتم و به همین دلیل دلیل حذف‌مان را خودم اعلام می‌کنم.»


قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره لیست ورودی تیمش گفت :«ما در هر پستی بازیکنی را مد نظر داریم. در این بین اولویت بندی می‌کنیم تا بر اساس آن بازیکن جذب شود. ما باید تیم را جوری باید ببندیم تا باشگاه بتواند آنها را جذب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته