دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظلومی: رحمتی مصدوم بود و وقت تلف نکرد / بازیکنانی را می‌خواهیم که سرباز هستند

سرمربی استقلال گفت: ما در این بازی به دنبال شکست تراکتورسازی در ۹۰ دقیقه بودیم و این برد را به منصور پورحیدری تقدیم می‌کنیم که منتظر برد ما بود.
کد خبر : 57481

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی و راه‌یابی به فینال جام حذفی اظهار داشت :«من این برد را از طرف بازیکنان و کادر فنی به پورحیدری تقدیم می‌کنیم چون می‌دانیم منتظر چنین نتیجه‌ای بود. بازیکنان می‌خواستند به خاطر او تلاش کنند و ببرند. در مجموع بازی خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شد و ما به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. هدف ما بستن نقاط قوت تراکتورسازی بود و راه‌های آنها را برای رسیدن به دروازه ما و ایجاد موقعیت بسته بودیم. همین‌طور روی ضعف‌های آنها کار کردیم تا بتوانیم به گل برسیم.»


وی افزود :«اگر در نیمه دوم بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند می‌توانستند در ضدحملات به گل‌های بیشتری برسیم چرا که تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن نداشت و به سمت دروازه ما حمله می‌کرد. امیدوارم تراکتورسازی در آینده موفق باشد و مطمئنا این باخت هم چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.»


سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال حمزه یونس را می‌خواهد یا خیر، بیان داشت :«صحبتی در این مورد انجام نشده است.»


وی در مورد جذب بختیار رحمانی تصریح کرد :«یکسری از بازیکنان را می‌خواهیم که البته سرباز هستند. ما هم بازیکنی را از استقلال جدا نمی‌کنیم مگر اینکه خودش بخواهد. اگر بختیار رحمانی سربازی‌اش تمام شده باشد با آغوش باز این موضوع را می‌پذیریم وگرنه اصراری به جذب یک بازیکن سرباز نداریم. امروز هم به این خاطر این حرف را زدم که فصل نقل و انتقالات آغاز شده است.»


مظلومی در ادامه با انتقاد از فشردگی لیگ گفت :«رحمتی و حیدری امروز مصدوم شدند. باید از سازمان لیگ پرسید که چرا ما امروز یک بازی سنگین کردیم و سایر تیم‌ها استراحت کردند. باید به فکر سلامتی بازیکنان هم باشند. دلیل نمی‌شود با چشم بسته برنامه را انجام داد. باید به سرمایه‌های فوتبال هم نگاه کنند. حیف است بازیکنان در فشردگی لیگ آسیب ببینند.»


وی در پاسخ به سوالی درباره وقت کشی رحمتی در این دیدار بیان کرد :«رحمتی واقعا آسیب دیده بود و هیچگاه دنبال وقت کشی نیست. او عضله‌اش کش آمده و احتمال دارد در بازی بعدی نباشد.»


سرمربی استقلال با اشاره به بستری شدن پورحیدری در بیمارستان عنوان کرد :«بچه‌های ما به خاطر پورحیدری تلاش کردند که این بازی را ببرند تا آن را به ایشان تقدیم کنند. از جانشین موقت یعنی فرزاد مجیدی تشکر می‌کنم. مجیدی جانشین موقت است و تحت هر شرایطی سرپرست پورحیدری خواهد بود. همچنین مجید خدایی، اعضای هیئت مدیره و شهاب جهانیان زحمات زیادی برای ما کشیدند و تیم را بیش از پیش شارژ روحی کردند و از آنها تشکر می‌کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب