دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در ستاد انتخابات کشور

عارف: اجازه دهیم حرف آخر را صندوق‌های رأی بزند، نه تریبون و تبلیغات خاص و جریانی

رئیس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: خروج کشور از رکود برنامه اصلی مجلس آینده است.
کد خبر : 57474

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان که امروز ـ سه‌شنبه یکم دی ماه به ستاد انتخابات کشور رفت تا برای انتخابات مجلس دهم از حوزه تهران ثبت نام کند، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اگر اکثریت مجلس آینده را به دست بگیریم برنامه های اقتصادی به خصوص در امر اشتغال خواهیم داشت.


عارف افزود: دستاوردهای ارزشمندی که دولت محترم در عرصه‌های مختلف و به ویژه در مسئله برجام داشته، ایجاب می‌کند دغدغه همگان برگزاری یک انتخابات باشکوه باشد.


رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: اجازه دهیم حرف آخر را صندوق‌های رای بزند، نه تریبون و تبلیغات خاص و جریانی. باید در یک رقابت جدی و با رعایت اصول قانون اساسی با جدیت کار را دنبال کنیم.


وی با بیان اینکه «باید رسالت همه رسانه‌های گروهی به خصوص رسانه ملی تشویق حضور مردم در صحنه باشد»، از عملکرد صداوسیما در آستانه انتخابات هفتم اسفند انتقاد کرد و افزود: نقش و رسالت رسانه ملی بی‌طرفی است و باید هدف مشارکت حداکثری مردم باشد و اجازه دهند گروه‌های مختلف و تفکرات داخل نظام فرصت ارائه برنامه‌های‌شان را داشته باشند.


وی ادامه داد: کشور نیاز به مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات دارد تا همچنان بتواند نقش تأثیرگذاری بر معادلات جهانی و منطقه‌ای را ایفا کند. آنچه در دستور کار ما قرار گرفته خلق حماسه باشکوه‌تر از انتخابات 92 است. باید کاری کنیم آن چند درصدی که به هر دلیلی در انتخابات به صحنه نیامدند را به صحنه بیاوریم؛ وظیفه همه ما خدمت است و بر همین اساس همه ما گام برخواهیم داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته