دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1394 - 17:23

انتقاد امام جمعه گرمسار از اقامه نشدن نماز جماعت اول وقت در برخی ادارات

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسار به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 57443

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد در این جلسه با تاکید بر برگزاری نماز اول وقت در ادارات گفت: در برخی ادارات جمهوری اسلامی ایران، به‌خاطر انتقاد برخی افراد، نماز، آخر وقت خوانده می‌شود.


امام جمعه گرمسار با تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، امر به معروف ونهی از منکر را از مهم‌ترین مباحث جامعه برشمرد و از عدم حضور برخی مسئولان عضو در جلسات ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر شهرستان گرمسار انتقاد کرد وگفت: توقع بود چون بحث امر به معروف ونهی از منکر است همه اعضاء شرکت کنند و گله مندیم از اینکه این فریضه آنقدر مورد غفلت قرار گرفته که حتی جلساتش هم مظلومانه برگزار می‌شود.



مهدی‌نژاد با محکوم کردن شهادت جمعی از شیعیان در نیجریه و تخریب حسینیه بقیه الله گفت: در جلسات ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر مباحث روز را دنبال می‌کنیم و اصل امر به معروف ونهی از منکر در مجلس و شورای نگهبان تصویب و تایید شده است وجزو قوانین کشور محسوب می‌شود.


وی با توجه به انتخابات پیش رو در کشور و تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و خوب گفت: ما همه موظفیم مشوق و مبلغ شرکت مردم در انتخابات باشیم و برگزاری انتخابات باید کاملا سالم و از هر نقطه ضعفی به دور باشد.



مهدی‌نژاد به مصوبه دولت شهید رجایی در خصوص اختصاص ۲۰ دقیقه برای اقامه نماز اول وقت در ادارات اشاره کرد وضمن گلایه از برخی افراد بخاطر بهانه جویی و وجود ارباب رجوع برای عدم اقامه نماز اول وقت در ادارات گفت: علنی کردن برخی واجبات مانند اقامه نماز اول وقت و زکات آثار مثبتی در جامعه ایجاد خواهد کرد.


وی گفت: ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر یکی از نهادهای تصمیم گیر مهم در شهرستان است و مصوبه‌های این ستاد، برای استان و کشور قابل قبول است.


در این جلسه، اعضاء گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مربوط به احیاء امربه معروف ونهی از منکر ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب