دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پژوهشگر برتر سال 1394 دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر معرفی شد

در راستای حمایت از فعالان علمی و پژوهشی و طی مراسمی با حضور جمعی از استادان و دانشجویان، رسول جمشیدی، عضو هیات علمی و استادیار گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به عنوان پژوهشگر برتر سال 1394 این دانشگاه معرفی و  با اهدای جایزه نفیسی از تلاش‌های وی تجلیل شد.
کد خبر : 57431

به گزارش خبرنگار آنا، این استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، جمشیدی فوق ‌دکتری رشته مهندسی شیمی با گرایش نانو تکنولوژی بوده که همچنین موفق به اختراع سیستم«حذف فلزات سنگین از منابع آب آلوده به وسیله غشاء نانو کامپوزیت اولترافیلتراسیون» شده است.


از دیگر فعالیت‌های این پژوهشگر، کسب مدال طلا و بهترین جایزه نمایشگاه اختراعات نمایشگاه ایناتکس2013، کسب عنوان بهترین دانشجوی سال 2014 دانشگاه UTM، مشاوره در تاسیس بالغ بر پنج کارخانه صنعتی در استان‌های هرمزگان، خراسان شمالی و مازندران، طراحی و ساخت چندین دستگاه آزمایشگاه مکانیک سیالات، انتقال حرارت و عملیات واحد، ارائه بالغ بر 30 مقاله در همایش‌های بین‌المللی و ژورنال‌های با رتبهISI و کسب عنوان پژوهشگر برتر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی(استان های کرمان و یزد) در سال1392 است.


همچنین فصل 16 از کتاب REMEDIATION OF HEAVY METALS IN THE ENVIRONMENT که یکی معتبرترین منابع در زمینه «محیط ‌زیست» و در آمریکا منتشر می‌شود، توسط این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به رشته تحریر در آمده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب