دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1394 - 15:44

اعلام اسلامی غرفه‌های برتر شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار

در مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار، 15 غرفه از میان غرفه‌های شرکت‌کننده به عنوان غرفه برتر معرفی شدند.
کد خبر : 57410

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، که با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، و دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، برگزار شد، 15 غرفه از میان غرفه های شرکت‌کننده به عنوان غرفه برتر معرفی شدند.


بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته و تطابق با معیارهای تعیین‌شده، غرفه‌های دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد، صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، پارک علم و فناوری گیلان، پارک علم و فناوری گلستان،مرکز رشد سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، مرکز رشد سمنان، آموزش و پرورش، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان غرفه برتر شناخته شدند.


همچنین غرفه‌های سازمان تحقیقات و آموزش ترویج کشاورزی و مهندسی کشاورزی، شرکت ایران پاش از وزارت صنعت، و اتحادیه انجمن‌های اسلامی اروپا و شرکت گرین ماتک به دلیل تلاش برای تعاملات فناوری و جلب نظر دانشجویان ایرانی و شرکت‌های فناوری خارج از کشور به عنوان غرفه برتر اعلام شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته