دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

نوید مظفری: عملکرد فغانی مثبت بود/ در ایران سرمایه‌سوزی باب شده است

کارشناس داوری فوتبال گفت: اگر فغانی عملکردی خوبی نداشت مطمئن باشید فیفا قضاوت فینال جام باشگاه های جهان را به او نمی سپرد.
کد خبر : 57401

نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، درخصوص عملکرد فغانی در جام باشگاه جهان و ایراداتی که به او گرفته شد، گفت: «متاسفانه در ایران سرمایه‌سوزی باب شده است. ما به جای اینکه قضاوت فغانی را یک اتفاق مهم و تاثیرگذار برای فوتبال ایران بدانیم به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم و خودمان این موضوع را بی ارزش می‌دانیم.»


وی درخصوص صحنه خطای هند مسی عنوان کرد « این خطا را نه تنها فغانی بلکه هر داور دیگری هم که قضاوت آن را برعهده می‌گرفت، نمی‌توانست تشخیص بدهد چون جایی که فغانی ایستاده بود این صحنه را نمی توانست ببیند و باید توسط دوربین های پشت دروازه این صحنه دیده می‌شد بنابراین با این شرایط نمی‌توانیم فغانی را مقصر بدانیم.»


مظفری در ادامه گفت: «متاسفانه در این چند وقت اخیر برای فغانی که یکی از داوران بین المللی ما است حواشی بسیار زیادی به وجود آوردند که البته این اتفاقات در فوتبال ایران کاملا طبیعی است چراکه لیگ ما همیشه با حاشیه همراه است و این مسائل به خودی خود همه اهالی فوتبال را درگیر می‌کند. عملکرد فغانی در این مسابقه بسیار مثبت بوده است و نباید به حواشی که این روزها برای فغانی ایجاد می‌کنند، توجهی کرد.»


وی در پایان تاکید کرد :«فغانی یکی از داوران بین المللی است و نباید با انتقادات و غرض ورزی‌های بی مورد این شخصیت ورزشی را خراب کنیم. اگر فغانی عملکردی خوبی نداشت مطمئن باشید فیفا قضاوت فینال جام باشگاه های جهان را به او نمی‌سپرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب