دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شاکری: خطر وارونگی فرهنگی، جامعه را تهدید می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خطر وارونگی فرهنگی، جامعه را تهدید می‌کند و بنده می‌توانم ۵۰ رمان را اسم ببرم که اعتقادات ما را زیر سوال برده و از تفکرات سکولار دفاع می‌کند.
کد خبر : 57377

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تبریک بابت حضور دوباره مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسات، اظهار کرد: امروز از مرگ خاموش آلودگی و وارونگی هوا، سموم میوه‌ها و وضعیت پوکی استخوان صحبت شد، ولی به لحاظ مأموریت فرهنگی خود خطر مرگ خاموش را در چاپ کتاب‌هایی که به هویت، اعتقادات و اخلاقیات ما ضربه می‌زند، می‌پردازم.


شاکری با بیان اینکه بنده می‌توانم 50 رمان را نام ببرم که خارجی هستند و ترجمه نیز شده‌اند و به اعتقادات و اخلاقیات ما توهین کرده‌اند و دفاع از تفکرات سکولار می‌کنند، اضافه کرد: در این کتاب‌ها و رمان‌ها، سبک زندگی فاسد را تبلیغ می‌کنند و این اقدام یک بی‌هویتی را برای جامعه ما در بر دارد و موجب می‌شود یک فرد دچار فروپاشی‌های ارزشی و فرهنگی شود.


عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد : بنده امروز خطر وارونگی فرهنگی و اهانت به جایگاه ولایت فقیه را عنوان می‌کنم که باید جدی گرفته شود و برای اثبات آن نیز رمان‌های موردنظر را نمایش می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته