دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1394 - 13:31
دنیامالی در صحن علنی شورای شهر مطرح کرد

با هزینه‌های محدود می‌توان معابر منطقه یک را اصلاح کرد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل عمومی در منطقه یک شهر تهران به هیچ وجه خوب نیست، گفت: با هزینه‌های محدود می‌توانیم بعضی از معابر این منطقه را اصلاح کنیم.
کد خبر : 57370

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا احمد دنیامالی در تذکرات پیش از دستور در جریان دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر در پاسخ اظهارات حافظی مبنی بر مشکل بیماری پوکی استخوان که در بین ایرانیان در حال شیوع است گفت: بنده با تذکر آقای حافظی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورا شوخی می کنم. باید بگویم آن طور که پزشکان می گویند مردم ایران از نظر پزشکی هرچه درد بی درمان است را دارند و از سوی دیگر ما رکورد دار جراحی های زیبایی برای امید به زندگی هستیم.


وی افزود: هفته گذشته بنده با بعضی از شورایاری ها تماس گرفتم. البته فضایی بوجود آمده و این حساسیت ها برای شورا خوب است من یک نفر را نیز در شورا سراغ ندارم که خلاف نظر بقیه اعضای شورا درباره شورایاری ها نظری داشته باشد.


دنیا مالی تصریح کرد: در انتخابات شورایاری ها 2000 نفر رد صلاحیت شده بودند که با کمک اعضای شورای شهر 98 درصد این دوستان تأیید صلاحیت شدند.


رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ادامه داد:‌از سال 92 قرار بر این بود اساسنامه شورایاری ها به تصویب برسد که هنوز این اقدام صورت نگرفته است.


دنیامالی تأکید کرد: در منطقه 1 شهر تهران وضعیت حمل و نقل عمومی و شبکه معابر اصلاً خوب نیست که البته نیاز به پروژه های فرامنطقه ای هم در این زمینه نداریم و می توانیم با هزینه محدود بعضی از معابر را اصلاح کنیم.



انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته