دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1400 - 15:45
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

جزئیاتی از اقدامات ضد کرونایی دانشگاه آزاد اسلامی آباده

کارشناس بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده از آمادگی کامل این دانشگاه برای ارائه خدمات به دانشجویان در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.
کد خبر : 573350
خدمات کرونایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده

محمدعلی چوبینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در آباده، با گرامیداشت ۱۹ فروردین روز جهانی بهداشت از آمادگی  کامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برای ارائه خدمات به دانشجویان در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا تأثیرات زیادی در حوزه آموزشی و رفاهی دانشگاه داشته است؛ حضور کارمندان براساس دستورالعمل سازمان با اولویت کاری و زمان‌بندی مناسب صورت گرفته است.


کارشناس بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی آباده با تأکید بر حضور در تمام جلسات توجیهی - آموزشی و بهداشتی شبکه بهداشت این شهرستان اظهار کرد: بر این اساس جدیدترین اطلاعات و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کووید-۱۹ به کارکنان دانشگاه منتقل‌شده است.


چوبینه، نصب کاور و پلاستیک و جداسازی فضاهای مراجعه‌کنندگان و کارکنان در محیط کاری، تهیه دستگاه تب‌سنج و کنترل روزانه کارکنان دانشگاه، نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در تمام محیط‌های کاری و دانشجویی و آزمایشگاهی و نصب تراکت و بنرهای آموزشی و بهداشتی کووید-۱۹ را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد.


این کارشناس بهداشت راه‌های انتقال ویروس کرونا را بیشتر از طریق تماس مستقیم با فرد بیمار دانست و افزود: هرچند اخبار ضدونقیضی در مورد سرایت نکردن ویروس از طریق سطوح در حال انتشار است؛ اما نباید احتمال آلودگی از طریق سطوح آلوده به ویروس را نادیده گرفت.


چوبینه استفاده از ماسک مناسب و استاندارد، شست‌وشوی مرتب دست‌ها، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی (حداقل یک‌ونیم متر) در تعاملات اجتماعی، پرهیز از هرگونه برگزاری غیر ضرور جلسات و دورهمی‌ها را از راه‌های پیشگیری ابتلا به ویروس کرونا دانست.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: مصاحبه آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته