دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1394 - 11:48

کارگاه آموزشی برای راهنمایان موزه برگزار شد

پنجمین دوره کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
کد خبر : 57333

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موزه ملک، پنجمین دوره کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه، با برگزاری کارگاه‌های متنوع در حوزه استانداردها و شاخص‌های راهنمایی گردشگری، در روزهای شنبه و یک‌شنبه، 28 و 29 آذر 1394 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.


حدود 120 نفر از راهنمایان گردشگری و موزه‌ها و دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های موزه‌داری و مدیریت جهانگردی در این دوره از کارگاه و مسابقه حضور یافتند.


جمع‌شان جمع است؛ «راهنمایان موزه» برای پنجمین سال پیاپی در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک دور هم جمع شده‌اند تا در کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه شرکت کنند. مدرسان این کارگاه‌های یک روزه، گروهی حرفه-ای از راهنمایان گردشگری‌اند که در دوره‌های بین المللی بیرون از ایران شرکت کرده‌اند.


اکنون که قرار است ایران در سال 2017 میزبان جشن راهنمایان گردشگری جهان باشد، برگزاری این کارگاه‌ها می‌تواند زمینه را برای آشنایی هرچه بیش‌تر راهنماهای گردشگری ایران با اصول و استانداردهای بین‌المللی فراهم کند. در دو روز برگزاری این کارگاه‌ها در بزرگ‌ترین موزه وقفی خصوصی ایران، این مجموعه پر می‌شود از حضور و هیاهوی راهنمایان موزه و راهنماهای تورهای گردشگری. پیر و جوان و زن و مرد هم ندارد؛ هر کس که به این آموزش‌ علاقه‌مند است، تلاش کرده تا فرصت شرکت در این کارگاه‌ها را نصیب خود کند.


کارگاه آموزشی و مسابقه راهنمایان موزه، امسال برای پنجمین بار در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود؛ مجموعه‌ای که در محوطه میدان مشق، خیابان امام خمینی (ره) و خیابان ملل متحد جای گرفته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کارگاه موزه ملک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته