دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1400 - 15:34

منچسترسیتی آماده رقابت جذب لیونل مسی

امید منچسترسیتی به جذب مسیباشگاه منچسترسیتی خود را آماده جذب لیونل مسی کرده است.
کد خبر : 573087
لیونل مسی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه بارسلونا تصمیم دارد تا قرارداد لیونل مسی را تمدید کند آن هم در شرایطی که 85 روز دیگر تا پایان قرارداد باقی مانده است. با این حال منچسترسیتی آماده ارائه پیشنهاد دیگری به فوق ستاره آرژانتینی است.


نشریه «مارکا» اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی در تابستان تلاش کرد تا مسی را جذب کند اما جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت باشگاه بارسلونا با بند آزادسازی 700 میلیون یورویی مانع ادامه مذاکرات شد. مسی آماده جنگ با بارسلونا نبود ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفته بود که او ترجیح داد قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند.در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، پپ گواردیولا کماکان علاقه زیادی به جذب مسی دارد اما منچسترسیتی نمی‌خواهد اقداماتی که برای در اختیار گرفتن فوق ستاره آرژانتینی انجام می‌دهد را عمومی کند تا بتواند مسی را که 6 بار برنده توپ طلا شده به ورزشگاه اتحاد بیاورد.


سرمربی تیم منچسترسیتی علاقه زیادی دارد تا بتواند جانشین مناسبی را به جای سرخیو آگوئرو که جدایی‌اش قطعی شده جذب کند و مسی گزینه بسیار خوبی است که حداقل می‌تواند تا دو سال آینده در سطح بسیار بالایی بازی کند و اگر تصمیم بگیرد تا چالش جدیدی را انتخاب کند، بدون شک در منچسترسیتی نمایش بسیار خوبی را انجام خواهد داد. در این میان پیشنهاد منچسترسیتی این است که اگر مسی تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته، به طور بالقوه گزینه بسیار خوبی برای تیم نیویورک سیتی است که در لیگ MLS آمریکا حضور دارد و مالک باشگاه منچسترسیتی این باشگاه را هم در اختیار دارد.


با این حال منچسترسیتی درک می‌کند که در صورت تصمیم مسی برای ترک بارسلونا، رقابت شدیدی برای گرفتن امضای این فوق ستاره وجود دارد. پاری‌سن‌ژرمن به عنوان گزینه احتمالی به شدت با مسی در ارتباط است اما عدم اطمینان در شرایط قراردادی نیمار و کیلیان امباپه می‌تواند شرایط را به سود منچسترسیتی کند. در این تابستان که زمان زیادی تا رسیدن به آن باقی نمانده، رقابت بسیار شدیدی برای جذب مسی پیش روی باشگاه‌های بزرگ قرار دارد.


انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته