دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان شد/ موحدی کرمانی: قالیباف نماینده‌اش را به جلسات ائتلاف اصولگرایان فرستاد

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شد.
کد خبر : 57281

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، صبح امروز ـ سه‌شنبه ـ آیت‌الله موحدی کرمانی در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات کشور، نام خود را به فهرست داوطلبان کرسی تهران در این مجلس افزود.


دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، گفت: اخبار مربوط به ائتلاف را فقط آقای حدادعادل بیان می‌کند.


وی در پاسخ به سؤالی درباره حضور قالیباف در جلسات ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: البته بنده نباید در این زمینه‌ها صحبت کنم اما وی خودش نیامده ولی نماینده‌اش را فرستاده است.


موحدی کرمانی در پاسخ به سوالی درباره ویژگی‌های کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری، گفت: کاندیداها باید انسان‌های صالحی باشند و نگرانی‌های مردم را مورد توجه قرار دهند.


محمدعلی موحدی‌کرمانی، زاده ۱۳۱۰ در کرمان است. او هم‌اکنون در دوره چهارم مجلس خبرگان نیز عضویت دارد. موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و بعد از درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی، از تاریخ ١١ آذر ١٣٩٣ دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب