دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منصوریان: بازی سختی پیش‌رو داریم/ سیدجلال ازبهترین‌های ما خواهد بود

سرمربی نفت تهران گفت: باید تا شروع نیم‌فصل دوم، حداقل 40 درصد به بازیکنان پرداختی داشته باشیم تا به یک اوضاع خوب برسیم.
کد خبر : 57227

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال اهواز گفت :«به جایگاه تیم حریف در جدول نگاه نمی‌کنیم. تمام مسابقات استقلال اهواز را نگاه کردم و عمده مشکل این تیم، مالی بوده است. آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند و کاملاً به دیده احترام آنها را نگاه می‌کنم.تیم استقلال اهواز شکلی مناسب دارد و آنها بازیکنانی را در اختیار دارند که تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند. به بازیکنانم گفته‌ام که به تیم حریف با احترام نگاه کنند چون مشکل آنها فقط مالی بوده و جایگاه‌شان انتهای جدول نیست. حتی در بازی‌هایی که شکست خورده‌اند شانس‌های زیادی برای گلزنی داشته‌اند و از دید من یکی از بازی‌های سخت لیگ برتر را مقابل استقلال اهواز برگزار خواهیم کرد.»


سرمربی نفت تهران در مورد بیماری منصور پورحیدری اظهار داشت:‌« امیدوارم مربی سابقم سلامتی خودش را بازیابد. یک نسل از فوتبالیست‌ها در دهه 60 و یک نسل از فوتبالیست‌ها در اواخر دهه 70 زیرنظر پورحیدری رشد کردند. او کلکسیونی از بازیکنان بزرگ را به فوتبال ایران معرفی کرده و من پورحیدری را بزرگمرد فوتبال ایران و نه بزرگمرد استقلال می دانم. ما باید تا شروع نیم‌فصل دوم، حداقل 40 درصد به بازیکنان پرداختی داشته باشیم تا به یک اوضاع خوب برسیم. تیم ما کم‌کم رو به بهبود است، البته هنوز به نفت سال گذشته فاصله داریم، البته من به نیمه پر لیوان نگاه می‌کنم و خدای نکرده این تفکر را ندارم که مشکلات ما زیاد خواهد شد.»


منصوریان درباره مشکلات مالی نفت و اینکه بازیکنان این تیم تا نیم‌فصل چند درصد از پولشان را دریافت کرده‌اند، گفت:« در خصوص مسائل مالی باید بگویم یکسری تغییرات در سطح مدیریت کلان و در سطح‌های بالاتر خواهیم داشت که از این رو پیغام‌های بسیار خوبی به ما رسیده است. در یکی دو روز گذشته با مدیرعامل محترم باشگاه صحبت کردم که او در این خصوص قول‌های خوبی به ما داده است.»


وی ادامه داد :«دو روز پیش با منصور قنبرزاده به ملاقات بزرگمرد فوتبال ایران منصور پورحیدری رفتیم که وقتی او را روی تخت بیمارستان دیدم، ناراحت شدم. منصورخان از سال 62 و 63 شاگردان زیادی را تحویل این فوتبال داده است و در دهه 70 نیز با تیم ملی نتایج خوبی گرفت و به همین دلیل من به او بزرگمرد استقلال نمی‌گویم بلکه می‌گویم پورحیدری بزرگمرد فوتبال ایران است. در ملاقاتی که داشتیم در خصوص مسائل مالی باشگاه فرصتی شد با آقای قنبرزاده صحبت کنم و به نظرم دغدغه مدیرعامل محترم باشگاه نیز فراهم کردن شرایط مناسب برای تیم است، این مسئله بسیار حائز اهمیت است و باید بگویم با شروع نیم فصل دوم بازیکنان ما باید 40 درصد می‌گرفتند که این اتفاق رخ نداده است اما ما کم‌کم به روزهای خوبمان می‌رسیم و این روزها را پشت سر خواهیم گذاشت، هنوز با نفت سال گذشته فاصله زیادی داریم و به همین دلیل می‌خواهیم به مسائل منفی نگاه نکنیم و شرایط مان را بهتر از این کنیم.»


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان در خصوص وضعیت سیدجلال حسینی در نفت تهران بیان داشت :«سیدجلال مطمئنا با سایرین متفاوت است و ما به سه دلیل او را جذب کردیم. او بازیکن باتجربه‌ای است که حدود ۱۰۰ بازی ملی دارد و باشگاه نفت به چنین بازیکنانی نیاز دارد و حضور او، علیرضا عزتی، نانگ و سانتوس و وحید حمدی نژاد می‌تواند به بازیکنان جوان تیم ما کمک کند. مطمئنا سیدجلال در نیم فصل دوم یکی از بهترین های ما خواهد بود. حضور همزمان او در تیم ملی و باشگاه باعث شده فشار زیادی روی او بیاید اما سیدجلال بازیکن بسیار خوبی است.»


منصوریان ضمن اشاره به وضعیت مهدی مومنی در نفت اظهارکرد :«کادر فنی مطمئنا انتخاب خوبی انجام داد که مهدی مومنی را برگزید، اما متاسفانه به علت مشکلات مالی روحیه او کمی برهم ریخت که البته طبیعی بود زیرا بازیکن طبق قراردادی که می بندد برای زندگی اش برنامه ریزی می کند البته زمان می برد که او با سایر اعضای تیم مطابقت داده شود، اما قطع به یقین مومنی بازیکن باارزشی است که با انتخاب کادر فنی اضافه شده است.»






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته