دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی: نمی‌توانیم سربازها را نگه داریم/ ازلحاظ بدنی آماده می‌شویم

سرمربی تراکتورسازی گفت: بیشتر گل‌هایی که تراکتورسازی دریافت می‌کرد در نیمه دوم بود اما در دو بازی گذشته خوشبختانه گلی دریافت نکردیم.
کد خبر : 57226

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت :«شب یلدا را به تمام مردم ایران تبریک می گویم و برای سلامتی آقای پورحیدری از همه می خواهم که دعا کنند. بازی فردا با بازی هفته قبل طبیعتا فرق می کند. در آن بازی اولین تجربه کاری ما بود و بازیکنان هنوز شناخت کافی از افکار ما نداشتند. این بازی، بازی حذفی است و باید یک برنده داشته باشد. نسبت به دو بازی قبلی چند تغییر خواهیم داشت.»


وی در مورد مصدومیت خلیل زاده تاکید کرد :«مصدومیت شجاع یکی از دغدغه های ما بود ولی به نظرم با تلاش هایی که کادر پزشکی انجام دادند به احتمال زیاد به بازی فردا می رسد. جا دارد از پروفسور طاهری به خاطر زحمات شان در این زمینه تشکر داشته باشم.»


سرمربی تراکتورسازی در خصوص خط دفاعی تیمش یادآور شد :«ما در دو بازی قبلی مان خدا را شکر گلی دریافت نکرده ایم و یکی از نقاط قوت مان خط دفاعی مان می باشد. ما بایستی ارتباط خط میانی و دفاعی حریف را کنترل کنیم. نظم دفاعی و دروازه بان ما عملکردی عالی داشته اند.»


وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد نظم خط دفاعی تراکتورسازی بهم ریخته خاطرنشان کرد :«به سوال شما احترام می‌گذارم اما یکی از نقاط قوت نظم خط دفاعی بوده است. درست است که در بازی با استقلال اهواز تحت فشار بودیم ولی اجازه ایجاد موقعیت ندادیم، معنی‌اش این است که نظم و انضباط در خط دفاعی باعث شده که دو بازی گلی دریافت نکنیم. البته این موضوع را قبول داریم که در دیدار مقابل استقلال اهواز وقتی خیلی زود به گل رسیدیم بازیکنان تصور کردند بازی به پایان رسیده است.»


سرمربی تراکتورسازی افزود :«به دنبال این هستیم که در 90 دقیقه برنده بازی با استقلال باشیم. با شناختی که از استقلال پیدا کردیم یکی از اهداف ما گرفتن مرکز زمین و قطع کردن خط هافبک و فوروارد این تیم است. دغدغه ما نداشتن مهاجم هدف است که اگر دیدار فردا با خوبی تمام شود سعی می‌کنیم در این نقطه بازیکنی جذب کنیم.»


قلعه‌نویی خاطرنشان کرد :«کلیت تراکتورسازی به نسبت بازی‌های گذشته تفاوت پیدا کرده است. اگر بازی استقلال اهواز را دیده باشید این تیم با تیم‌های بزرگی چون سپاهان به تساوی رسیده است اما در این بازی خیلی زود به گل رسیدیم بچه‌ها فکر کردند بازی تمام شده است. از طرفی در دقایق آخر به گل دوم رسیدیم و معنایش این است که از لحاظ بدنی کم کم در حال آماده شدن هستیم. اگر دقت کرده باشید بیشتر گل‌هایی که تراکتورسازی دریافت می‌کرد در نیمه دوم بود اما در دو بازی گذشته خوشبختانه گلی دریافت نکردیم.»


وی در مورد بختیار رحمانی که ساز جدایی می‌زند، بیان داشت :«صحبت‌هایی که بختیار کرده ربطی به باشگاه ندارد. من باشگاه و سعید عباسی نمی‌توانیم سربازها را یک روز بیشتر نگه داریم. آنها روزی که خدمتشان تمام شود در جوی دوستانه جدا خواهیم شد و برای پایان خدمتشان جشن بگیریم. رحمانی برای ما خوب بازی می‌کند البته مسئله‌ای بوده که او در موردش با عباسی صحبت کرده است. دوست داریم بازیکنان با تمام وجود بازی کنند. هر روزی هم خدمت آنها تمام شد بروند. از زنوزی هم به خاطر اینکه نریمان‌جهان و آقایی را در اختیار ما قرارداد تشکر می‌کنم از کمالوند هم تشکر می‌کنم.»


سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا شخصی به باشگاه آمده و کادو داده است و آیا این نشان نمی‌دهد باشگاه در تامین پول با مشکل روبرو است، گفت :«کادو گرفتن را نباید به خاطر کمبود بدانیم شاید باشگاه پرداختی زیادی نکرده است اما نسبت به خیلی از باشگا‌ه‌ها بیشتر پرداخت کرده‌ایم. اگر دوستی پاداش داده است به خاطر کمبود باشگاه نبوده بلکه او به خاطر عشقش به آذربایجان و دوستی با ما این کار را کرده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته