دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد

یک انتصاب در مرکز ملی فضای مجازیدر  حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور،معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.
کد خبر : 572255
امیر خوراکیان

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، در حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور امیر خوراکیان به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.


دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور براساس این حکم برقراری تعاملات مطلوب و موثر شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی با هیات رئیسه، نمایندگان، کمیسیون‌های تخصصی، مرکز پژوهش‌ها و سایر ظرفیت‌های موجود مجلس شورای اسلامی را به ایشان واگذار کرد.


بنابراین گزارش، بهره‌گیری از ظرفیت های فضای مجازی برای توسعه و پیشرفت کشور، تسهیل در امر قانون‌گذاری‌های مرتبط با این حوزه و حمایت مجلس شورای اسلامی از کسب و کارهای نوین از جمله ماموریت های این معاونت است.


گفتنی است؛ پیش از این امیر خوراکیان به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و مشاور رئیس مرکز در امور آموزش عمومی و فرهنگ سازی در فضای مجازی فعالیت می کرد.


 انتهای پیام/4104/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته