دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرویز مظلومی: نمی‌خواهم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود/ قلعه‌نویی در جام حذفی تجربه خوبی دارد

سرمربی تیم استقلال گفت: امیدوارم با شکست تراکتورسازی در تبریز به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم.
کد خبر : 57212

به گزارش گروه ورزشی آنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی گفت: «در جام حذفی با یک باخت راه قهرمانی تیم بسته می‌شود. ما برابر تراکتورسازی بازی حساسی داریم چون حریف‌مان تماشاگران پرشوری دارد.»


سرمربی استقلال گفت: «عزم خود را جزم کرده‌ایم که با تلاش بازیکنان،‌ جام حذفی را به خانه ببریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. ما دوست نداریم که در این مرحله حذف شویم بلکه می‌خواهیم به فینال برسیم.»


مظلومی به حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: «از تراکتورسازی شناخت کافی داریم. همین طور از تدابیری که قلعه‌نویی برای تیم‌هایش استفاده می‌کند، شناخت داریم. سعی می‌کنیم جلوی نقاط قوت حریف را بگیریم و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم.»


سرمربی استقلال در ادامه با تاکید بر اینکه تاکتیک تیمش در بازی فردا برابر تراکتورسازی با بازی‌های قبلی تیمش فرق خواهد کرد از مصدومیت یعقوب کریمی و غیبت این بازیکن در بازی فردا خبر داد.»


وی در ادامه گفت: «اگر یادتان باشد، تراکتورسازی یک بار در این مرحله پاس را شکست داده بود. ضمن اینکه قلعه‌نویی هم دو بار قهرمان جام حذفی شده و پیشینه خوبی در این زمینه دارد. البته من هم قبلا در شیراز با استقلال قهرمان شدم و دوست دارم این قهرمانی را ادامه دهم. به دنبال رکوردشکنی نیستم و فقط سعی می‌کنم بتوانم هواداران‌مان را خوشحال کنم.»


مظلومی درباره شناخت تیمش از بازیکنان تیم تراکتور گفت:«بازی قبلی می‌تواند تجربه خوبی برای بازیکنان بخصوص نفرات جوان تیم باشد چرا که آن‌ها به شرایط بازی در تبریز آگاه شده‌اند و این می‌تواند برای تراکتورسازی هم نقطه مثبتی تلقی شود.»


او ادامه داد: «خوشبختانه امروز هوای تبریز خوب است و ما در چند روز گذشته در تهران با مشکل آلودگی هوا مواجه بودیم. هفته قبل هم بازیکنانم مقابل صبا جنگیدند ولی اگر بازی فردا به وقت‌های اضافه هم بکشد مشکلی نخواهیم داشت.»


مظلومی تاکید کرد: «دیدار فردا به ضربات پنالتی هم بکشد، ما تمرین‌های لازم را انجام داده‌ایم. البته دنبال این نیستیم که بازی را به وقت‌های اضافه بکشانیم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا در 90 دقیقه کار را تمام کنیم.»


وی درباره آخرین وضعیت منصور پورحیدری گفت: «خدا را شکر وضعیت جسمانی ایشان نسبت به روزهای قبل خیلی بهتر شده و جواب آزمایش او قرار است فردا حاضر شود. امیدوارم مشکلی پیش نیاید و مثل همیشه مانند یک پدر بالای سر تیم باشد.»


سرمربی استقلال درباره سرپرستی فرزاد مجیدی در تیم گفت: «آقای مجیدی به عنوان مربی – آنالیزور در تیم فعالیت می‌کند و آقای پورحیدری همیشه به او مسائلی یاد می‌داد تا در کارها به او کمک کند ولی سرپرست اصلی تیم ما منصور پورحیدری است و آقای مجیدی به عنوان مربی در کنار ما فعالیت می‌کند.»


وی درباره بیانیه سایت باشگاه استقلال درباره داوری بازی فردا گفت: «من نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم چون قضاوت‌ها گاهی به نفع یک تیم می‌شود و گاهی به ضرر یک تیم. در دو بازی گذشته متاسفانه به ضرر تیم ما بود ولی من به مسائل داوری ورود پیدا نمی‌کنم و کار خودم را انجام می‌دهم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته