دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1400 - 09:17

بزرگترین پیروزی بین‌المللی مقدونیه در خاک آلمان رقم خورد/ خطر غیبت مانشافت‌ها در جام جهانی

شکست آلمان مقابل مقدونیه بزرگترین پیروزی را نصیب این حریف کرد و مانشافت‌ها را در خطر صعود نکردن به جام جهانی قرار داد.
کد خبر : 571962
شکست خانگی آلمان برابر مقدونیه

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شکست خانگی غیرمنتظره آلمان مقابل مقدونیه در چارچوب مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 قطر باعث شد تا ژرمن‌ها پس از 20 سال شکست در مسیر انتخابی جام جهانی را تجربه کنند و آخرین باخت مانشافت‌ها در خانه شکست 5 بر یک مقابل انگلیس بود.


مقدونیه با برتری 2 بر یک در خاک آلمان بزرگترین پیروزی بین‌المللی خود را جشن گرفت چراکه توانست قهرمان چهار دوره جام جهانی را در خانه‌اش شکست دهد و نتیجه این بازی در تاریخ ثبت شد. تیمی که در رتبه 65 فیفا جای دارد شرایط صعود را برای شاگردان یواخیم لوو پیچیده کرده چون در گروه J در کمال تعجب ارمنستان با 9 امتیاز به صدر جدول صعود کرده و مقدونیه و آلمان با 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم هستند. در این گروه رومانی و ایسلند با 3 امتیاز چهارم و پنجم هستند و لیختن اشتاین بدون امتیاز در قعر جدول است. 


در تابستان پیش رو آلمان با لیختن اشتاین، ارمنستان و ایسلند سه بازی حساس برگزار خواهد کرد و توقف در این دیدارها می‌تواند صعود مانشافت‌ها به جام جهانی را دچار اخلال جدی‌تری کند. یواخیم لوو که در جام جهانی 2018 در دور گروه با ژرمن‌ها حذف شد، دوست ندارد این بار با تیمش حسرت حضور در جام جهانی را تجربه کند.


انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته