دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1400 - 12:43

توطئه چند دلال علیه باشگاه پرسپولیس؛پشت پرده هوایی شدن چند سرخپوش

چند واسطه به دنبال این هستند تا باعث جدایی چند بازیکن پرسپولیس شوند.
کد خبر : 571897
پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جعفر سمیعی بعد از شروع کار در باشگاه پرسپولیس به دنبال این بوده و هست که دست دلال‌ها را از این باشگاه کوتاه کند و تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده است اگرچه هنوز هستند افراد شاخصی در این تیم که علاقه زیادی دارند تا از یک دلال خاص بازیکن بخرند.


چنین اقدامی از سوی سمیعی طبیعی است که با واکنش‌ها و تهدیدهایی همراه شده است. فوتبال ایران چند سالی است که گرفتار دلال‌ها شده است و کمتر مدیر و مربی بوده که با این افراد همکاری نکند. و همین مسئله اصلی‌ترین دلیل قدرت پیدا کردن این دلال‌ها در فوتبال کشورمان شده است.


دلال‌هایی که هر فصل یا بهتر است بگوییم نیم فصل فوتبالی حریص‌تر شده و همواره سعی می‌کنند درصد دریافتی خود را با ترفندهای مختلف بالا ببرند. این در حالی است که طبق قوانین فیفا حق دریافتی هر ایجنت رسمی ۱۰ درصد قرارداد بازیکن و مربی است اما در فوتبال ایران نه دلال‌ها ایجنت رسمی فیفا هستند و نه به قوانین این شغل احترام می‌گذارند.


اما آنچه این‌روزها حوالی باشگاه پرسپولیس اتفاق می‌افتد برای هواداران نگران کننده است. تعدادی واسطه که با چند بازیکن این باشگاه قرارداد دارند به دنبال این هستند تا باعث جدایی آنها شوند. در واقع مدیریت باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده‌اند که اجازه نخواهند داد بازیکن تحت قرارداد شان برای فصل آینده سرخپوش بماند.


اینکه حالا این چند دلال تا چه حد در کار خود موفق شوند بستگی به همکاری برخی بازیکنان با آنها دارد. ضمن اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس هم به هیچ عنوان قصد کوتاه آمدن ندارد و به هیچ عنوان حاضر به راه دادن این افراد حتی به باشگاهش هم نیست چه برسد بخواهد با آنها مذاکره کند.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته