دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 15:12

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» و «به خانه برمی‌گردیم» در یلدای شبکه پنج

شبکه پنج با تغییر ساعت پخش برنامه «به خانه برمی‌گردیم» و اضافه کردن فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» کنداکتور شب یلدای خود را به شب‌نشینی خانوادگی تبدیل کرد.
کد خبر : 57163

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «به خانه برمی‌گردیم» که هفته گذشته با اعلام مرکز تحقیقات صدا و سیما با 55 درصد بیننده پربیننده‌ترین برنامه خانوادگی شبکه‌های سیما اعلام شده، هر روز ساعت 17 پخش می‌شود اما امشب به مناسبت شب یلدا، ساعت آن به 19 تغییر یافته و قرار است تا بعد از ساعت 21 ادامه داشته باشد.


همچنین از دیگر تغییرات ویژه برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شب یلدا، حضور همزمان هر 6 مجری این برنامه در یک قاب مشترک است. قاب شش نفره‌ای که تاکنون شکل نگرفته است.


برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در اولین شب زمستانی چند میهمان ویژه هم دارد. عشق‌ورزی و محبت موضوع گفت‌وگوی خانوادگی و نحوه تغذیه زمستانی موضوع گفت‌وگوی پزشکی این برنامه است.


شبکه پنج سیما در جدول پخش برنامه‌های خود، بعد از این ویژه برنامه، ساعت 22:30 شب فیلم سینمایی فرشته ها با هم می‌آیند با بازی جواد عزتی را روی آنتن خواهد برد. در شبی که اکثر شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌های گفت‌وگو محور تدارک دیده‌اند، شبکه پنج تلاش کرده است با پخش یک فیلم سینمایی شیرین و خانوادگی، تنوع ساختاری برنامه‌ها را نیز حفظ کند تا مخاطبانی که تمایلی به دیدن برنامه‌های گفت‌وگو محور ندارند، این فیلم سینمایی را در قاب تلویزیون تماشا کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه پنج سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته