دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1394 - 12:24
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

عضو فراکسیون رهروان: نسبت به واگرایی اعتراض دارم/ اشتباه ائتلاف اصولگرایان خلاصه کردن همه چیز در لاریجانی بود/ دیگران در برابر رهروان، اندازه یک مینی‌بوس هم عضو ندارند

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: آقای لاریجانی شخصیت و جایگاه خوبی در مجلس و جامعه دارد ولی ائتلاف اصولگرایی همه چیز را در آقای لاریجانی خلاصه کرد که نباید اینگونه می‌شد.
کد خبر : 57162

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در پاسخ به این سؤال که «آیا با وجود جدا شدن فراکسیون رهروان ولایت از ائتلاف اصولگرایی، فراکسیون رهروان فهرست‌های مستقل خود را در تهران و شهرستان‌ها ارائه خواهد داد»، اظهار کرد: من نسبت به واگرایی به وجود آمده اعتراض دارم و معتقدم باید وحدت حداکثری ایجاد شود. امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک این وحدت شکل گیرد.


وی افزود: تصمیم‌گیری درباره فهرست‌های انتخاباتی زود است و نمی‌توان به این سرعت در این باره به صراحت نظر داد.


این عضو ارشد فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به این سؤال که «چقدر وجود پایداری سبب شد طیف آقای لاریجانی از ائتلاف اصولگرایی فاصله بگیرد؟»، تصریح کرد: پایداری یک تشکل اصولگرایی است و نیروهای خوب و باانگیزه‌ای دارد ولی در میان اینها، نیروهای تندرویی نیز وجود دارد که برخی اوقات موضع‌گیری‌های خصمانه داشته‌اند. ولی آنچه مهم است وحدت است.


سبحانی‌نیا درباره اینکه ائتلاف اصولگرایی، خود طیف آقای لاریجانی را کنار گذاشته است، گفت: آقای لاریجانی شخصیت و جایگاه خوبی در مجلس و جامعه دارد. ولی ائتلاف اصولگرایی همه چیز را در آقای لاریجانی خلاصه کرد که نباید اینگونه می‌شد. فراکسیون رهروان نمایندگان تأثیرگذاری دارد که در مقابل برخی گروه‌ها که عده‌شان از یک مینی‌بوس کمتر است، وزن بیشتری دارد.


این اظهارات سبحانی‌نیا به عنوان عضو فراکسیون رهروان ولایت در حالی است که پیش از این، کاظم جلالی و منصور حقیقت‌پور پیوستن لاریجانی و رهروان ولایت به ائتلاف اصولگرایی را علی‌رغم تأیید دیگر اصولگرایان، تکذیب کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته