دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد زابل: ارزش علم در حل مشکلی از جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها در راستای تربیت نیروی متخصص و پژوهشگر انجام می‌شود و فارغ التحصیلان متخصص با تبدیل علم به ثروت و حل مشکلات جامعه به فلسفه وجودی مراکز دانشگاهی در مناطق محروم عمل می‌کنند.
کد خبر : 57158

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد مجوزی در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد زابل که با معرفی غرفه‌های بر‌تر و تجلیل از پژوهشگران بر‌تر این واحد دانشگاهی در محل سالن همایش شهید آیت الله سید محمدتقی حسینی طباطبایی برگزار شد، فعالیت‌های آموزشی را در راستای تربیت نیروی محقق و پژوهشگر دانست و اظهار کرد: امروز دانشگاه‌ها به سمتی حرکت می‌کنند که آموزش تئوری صرف را از دستور کار خود خارج کرده و به پژوهش محوری در تعالیم خود روی آورده‌اند.


وی گفت: آموختن و بالا بردن سطح آگاهی بی‌آنکه بتوان به وسیله آن مشکلی از معظلات جامعه خود را حل کرد و یا این علم را به ثروت تبدیل کرد ارزشی ندارد و مراکز دانشگاهی باید با تربیت نیروهای متخصص و کارآفرین به فلسفه وجودی خود در مناطق محروم عمل کنند.


در این مراسم که به معرفی غرفه‌های بر‌تر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی اختصاص داشت، غرفه‌های معماری، آموزش ابتدایی و شهرسازی به عنوان غرفه بر‌تر معرفی و و از خالد دارستان، محمد میر و حمیده خواجه به عنوان پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته